Bij gebrek aan een handig community reviews topic maar hier. Nadat ik Tales of Graces f uitgespeeld had ben ik verder gegaan met Heavy Rain. Ik had hem voor het laatst gespeeld in 2018. Toch geinig om al die games weer op te pakken en alsnog uit te spelen. Was op 30% en nu op 50% van het spel. Kek spelletje hoor. En verbazingwekkend mooie graphics voor de ps3.
ja godverdomme net ook een review gepost, dit moeten we ff beter timen. Anders misschien een apart topic openen zodat het overzichtelijk blijft?
Waar je Jig Jig street kunt vinden. O en hoe groot je tieten moeten zijn in het character creation menu. Je kan jezelf ook een BBC aanmeten als je wil. Goed genoeg zo?
En tig karakters tikken, waar @Jorrie misschien meekijkt en dan het topic sluiten als ik op Plaats Reactie wil klikken. Liever niet.
De opvolger van Shredder's Revenge is hier. Zet er uit als een gave brawler? Ben sowieso een fan van de oude Marvel stijl. Absolum moet ik overigens ook nog proberen. Ik zie wat wisselende reviews m.b.t. Metroid Prime 4, maar DF's review heeft me toch overtuigd dat ik deze game zeker een keer wil spelen. Ziet er gewoon prachtig uit en de gameplay lijkt ook solide.
Ik heb me daadwerkelijk wel eens afgevraagd wat het nou precies is in de UI waar je altijd over zit te zeiken, maar dit is me dus tijdens het spelen nooit opgevallen. Had overigens wel de tekstgrootte van de UI aangepast want ik vond het soms wel allemaal wat moeilijk te lezen. Maar misschien word ik oud.
Mn eerste indruk na 2 uurtjes Cyberpunk is niet positief. Had gelijk een fakking irritante bug waarbij een tutorial scherm mega groot in de linker boven hoek bleef staan. Daardoor miste ik allemaal andere schermen die eronder werden weer gegeven. Heeft daar dik een uur gestaan totdat ik de bugfix (bepaalde quest uitvoeren) daadwerkelijk kon doen. Eerst zit je nog vast in het begin. Dus alle tips en tricks vh begin gemist. Vind ook dat er veeeeel te veeeeel mensen in de stad zijn. Giga onnodig druk met fillers waar je geen rest aan hebt. Had het dan iets rustiger gemaakt met inhoud. Tot nu toe meh. Denk dat ik maar een keer overnieuw ga beginnen om de tips and tricks alsnog mee te krijgen en kijken of het alsnog mij trekt.