Ik snap dat skill tree enzo wel overweldigend kunnen zijn, maar die map met icoontje spreekt toch wel voor zich? Zou toch wat meer oogdruppels in je bek wippen
https://www.videogameschronicle.com/news/cyberpunk-2-is-now-in-preproduction-cd-projekt-says/ Hoop dat ze de HUD fiksen
Net de schijt bug opgelost. Vanavond weer even verder. Ben de pas de stad in en daar 2 quests gedaan oid. En wat mensen "per ongeluk" te pakken genomen. Kwam ook nog wat politie tegen met afzet linten.... flauw dat als je er 2x doorheen loopt je gelijk wordt neergemaaid.
@Cyndris : Melee is ook erg OP. Heb builds gehad waarmee ik op normal echt door alles heensloeg. Sommige Katana's zijn zo sterk dat je hele missies kunt voltooien zonder ook maar één keer dood te gaan. Is wel later in de game, na de proloog ook maar wel tof. Zou ook eens een Nomad proberen, die verhaallijn is ook best tof. Mocht je als vrouw spelen, dan die side quests met die detective ook doen, want dan heb je de optie voor de beste animatie voor lichamelijk onderhoud die er is. Dat zeg ik zonder grap, want die scene is echt goed. Verhaallijn van die detective wel creepy, maar als Nomad spelen blijf je altijd een beetje een Outcast in Night City.
Ik heb River's verhaallijn helemaal gespeeld maar als male V dus ik heb geen idee waar je het over hebt. Maar zal wel seks zijn? Die questlijn zelf vond ik trouwens echt insane en fucked up. Heerlijk. Ik was zelf als streetkid begonnen maar had eigenlijk meer affiniteit met de nomads, dus zou die kiezen als ik opnieuw zou beginnen. In elk geval niet corpo, fuck die lui. Niet dat het in de praktijk veel uitmaakt maar goed. DLC heb ik bijna uit, alleen nog de allerlaatste missie. Benieuwd waar het eindigt, ik hou jullie op de hoogte.
Inmiddels in act 2. Wel wat meer geboeid, zitten leuke dingen in het spel. Maar ook echt missers. Hoe kan het dat iedereen een fucking cyborg is maar: Spoiler: Spoiler dat V en Jackie bij de moord op die japanner zn pa niet even iets met hun speciale skills kunnen filmen of opnemen. Filmen ter zelfbescherming toch basis zijn in een stad waar zoveel mis is. Mis ook wel geparkeerde autos. En jammer dat je ze niet kan opslaan ergens. Alleen die je koopt of krijgt. Wereld haalt het ook no way bij TW3. Veel meer immersie bij die game. Door de vele aanpassingen die je kan doen aan je character nog enigszins een rpg maar eigenlijk meer een actiegame. Wel vermakelijk, zal hem wel uitspelen, maar ook heel blij dat ik er maar 2 tientjes voor heb betaald.
Het pakte mij ook niet direct, idd ook niet direct een klik met die wereld, maar het werd na verloop van tijd wel beter/leuker.