Hierbij mijn review van KCD2: KCD1 is de laatste game die ik gespeeld heb, dus de overgang was prima. Maar op het einde van 1 was ik een echte zwaardheld die iedereen binnen een paar seconden een kopje kleiner maakte. Maar dat is dus in KCD2 weer niet zo, en dat is eigenlijk gek. Ze willen natuurlijk weer datzelfde dingetje doen, ultra-realisme en dingen leren etc. Maar ik kan toch gdvrdomme al vechten. Maarja als je iedereen vanaf het begin platslaat is inderdaad ook niet tof, dus weet het ook allemaal niet. Verder klopt alles weer aan dit spel. Ga je dobbelsteentjes en kleremn stelen van dat wijf die je geld afpakt, en dan de volgende dag kun je van haar winnen. Paar mensen vermoorden, volledige assortimenten van blacksmiths roven zodat ze niets meer hebben om te verkopen volgende dag, mooi. Speelt echt geweldig en al die mechanismes van stelen/doden/onder verdenking etc werken perfect. Maar dat zorgde er ook voor dat ik al 75 uur erin had zitten toen ik bij Kuttenberg (hehe) aankwam. En toen was ik er eigenlijk wel klaar mee. Vond het verhaal te moeilijk worden en ging dialogen overslaan en nu snap ik er nog minder van. En iedereen slaat mij nu ineens dood, geen idee waar dat aan ligt. Dus nu nog een opgave om het einde te halen en dat is eigenlijk wel jammer. Want het is top, maar duurt te lang ofzo? Heb ook geen tijd, slecht geslapen ook want 1 kind was ziek. En moet de andere zo weer naar kerstdiner brengen. Vaatwasser moet uitgeruimd worden en moet nog veel werken voor de kerst bah. En dan zul je zien misschien tussen kerst en o/n ook nog en voordat je het gdvrdomme weet zit je weer 5 januari op kantoor waar iedereen niet weet of ze nu moeten kussen of niet. Beste wensen he haha, goeie dagen gehad haha jazeker lekker veel gegeten he haha, nouu haha ben zeker 3 kilo zwaarder dat moet er dan in januaru weer af he haha ja draai jenueri he haha nou ik ga kijken hoe erg mn mailbox is haha en dan is het januari en is het weer 6 maanden wachten op iets leuks het einde. Dit was mijn review van KCD2
Het moet nog naar de eindredacteur, slechts de ruwe versie dit. Lauwe soep moet er nog in, en de eVilGam0rZ ophoging met een half punt.
Ah, jij bent diegene op kantoor. Die zelfs al die faalhazen nog bedankt voor hun inzet en het op prijs stelt dat ze hun best hebben gedaan. Had ik niet achter je gezocht.