[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

1. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.292

2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.261
    Hmmm, ene kant ben ik intrigued door het spel, maar geen zin in werken. Sla hem toch maar over.

3. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.292
    Nee zou hem toch wel spelen man, echt een bijzondere game. Blijkbaar ook heel 'leuk' om meerdere playthroughs te doen, maar dat ging me wel echt te ver

FinalBob vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

Reckuuza #GROTETIETENVOLMELK

Leuk Bevonden:
    18.710
  5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    10.366
    Ger kiest Corpo character en speelt vervolgens nog 35 jaar tot zn personage met pensioen kan

Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.292
    ZOEK HET LEKKER UIT DAN MET ZN ALLEN

Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.517
    Phantom Liberty gisteren ook uitgespeeld. Vond het verhaal toch best gaaf, ondanks dat het geheel lekker on rails is na het "kruispunt" tussen twee karakters. Maar dat maakt de achtbaanrit die je ondergaat natuurlijk niet minder stoer. Erg sfeervol allemaal in beeld gebracht. Typische Bladerunner SF, met Nightcity als hoofdrolspeler in deze dystopia wereld. Winnaars zijn er zelden. Lichamelijk verlies kan tenminste nog met cyberonderdelen worden gefixt. Maar niets repareert het verlies van je ziel en je principes, de essentie van wie je bent en waar je voor staat. Btw, heel gave DLC credits. Dit gedeelte heb ik voor de verandering eens niet vooruit gespoeld. Lijkt wel een James Bond outro. Super vibes. Nu door naar de main game met de laatste quest chain. Goro Takemura wacht al wekenlang op mijn bezoek. ;)

Laatst bewerkt: 23 dec 2025 om 16:51
    Modder-Eter en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

Reckuuza #GROTETIETENVOLMELK

Leuk Bevonden:
    18.710
    wat vond je van de ui?

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.517
    Hmm, eigenlijk wel oké en in stijl gepresenteerd. Ik heb overigens nooit de oude versie gespeeld (pre 2.0), dus weet niet of het beter of slechter is geworden. Hoop op het eerste. Ik heb het zelfs met gamepad gespeeld, iets dat ik niet gewend ben bij shooters en dat ging redelijk goed. Doel je op iets specifiek?

Ik heb overigens wel kritiek op Cyberpunk, maar dat ligt meer bij het schrijfwerk (open world versus player agency) en het feit dat er zelfs in de 2.3 versie toch nog best wat bugs in het spel zitten. UI zelf was niet persé een spelbreker voor mij, behalve... dat ik weleens informatie miste. Sommige RPGs laten overzichtelijk zien hoe goed je in de smaak valt bij bepaalde facties. Of wat andere effecten zijn van de keuzes die je in een eerder stadium hebt gemaakt. Bij Cyberpunk zijn dat soort zaken allemaal extreem weggewerkt. Zover zelfs dat je het niet meer ziet, waardoor het best lastig wordt de gevolgen van je eigen keuzes te achterhalen. NPC merkt dan op: "ja, want je hebt dat toen gedaan/je hebt dat gezegd", terwijl ik de situatie niet altijd herkende. Het kan zijn dat ik bepaalde zaken ben vergeten, bijvoorbeeld als er veel tijd zit tussen bepaalde quests. Maar een paar keer had ik toch echt het gevoel dat er iets niet klopte. Eén NPC heeft mij de hand geschud en naar ons gesprek verwezen, terwijl ik bijna 100% zeker ben dat ik voorbij haar kantoor ben geslopen. Dus toch best slordig en dat maakt het role playen niet gemakkelijker (ook al is dit meer een shooter). Maar wanneer Cyberpunk op volle toeren draait en weet wat het moet doen, dan is het zeker een imposante game.

Als de devs van GTA5 en Cyberpunk nu eens de handen ineen zouden slaan...

10. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.261
    Ik weet dat je het oprecht bedoelde Garret. <3

Deel Deze Pagina