Ik vind dat we goed bezig zijn de laatste tijd. Er wordt weer gegamed, en het gaat hier af en toe ook weer over games.
Zo dan. Gisteravond twee keer achter elkaar een verschillende vrouw geslurpt. Lekkere scènes hoor. Top game. Ook naast het slurpen. Vraag mij af waarom ik het weer zo lang heb laten liggen.
Zou ik niet al te zeker van zijn Recka, want MOD support voor consoles zou in Januari moeten komen. Waarom dan niet nog een DLC? Ok, de theorie over het verhaal is hoogstonwaarschijnlijk, maar een verhaal dat gaten dicht tussen Geralt en Ciri kan best mogelijik zijn. Ik zou het zelfs aanmoedigen. De game heeft op de PC een aantal hele grote en goede MODS, die best als DLC of MOD voor consoles uit mogen/kunnen komen. Er zijn voor de complete edition van de game nog best wat updates geweest. En de game kunnen spelen met een Red Dead Redemption 2 graphic mod kan al op de PC. Maar goed: Jij kwam niet eens door White Orchard heen. Nooit genoten van Gwent dus ook.
Ja Recka! Overigens heb ik geen seconde gwent gespeeld na het verplichte intro potje. Als ik wil kaarten ga ik wel toepen.