MOTO GP any good??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terre, 25 mei 2002.

1. C.C.

C.C. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mailtje aan THQ gestuurd met de vraag wanneer MotoGP eindelijk ook in Nederland uitkomt. Antwoord: "no release date has been set yet". Ze weten het zelf dus nog geeneens! Een beetje belachelijk, ik denk dat ik het spel maar uit Engeland of Duitsland g aimporteren. Weet iemand een goede internetsite waar dat kan?

2. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Amazon.co.uk
    Heb daar zelf al 2 games besteld en telkens ontvangen na 4 of 5 dagen. De duurste spellen (£ 39.99) komen op +/- 73 Euro incl. taksen en verzending.

3. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Huh :confused:
    Ik ga 'm dan toch maar bestellen bij Amazon.co.uk :D

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Kun je ook een Wheelie maken...
    Trouwens ik geef geen gas met de A knop maar met de rechter analoge thumbstick...
    k rem nu nog gewoon met de normale rem in de bochten maar welke kan ik nu beter gebruiken voor of achter... k ben niet zo into motorsport op dit moment...

5. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan zeker een wheelie maken, gewoon linker thumbstick naar achter en dan gas geven...

uhm voorrem is meer voor snel afremmen (gewicht van de moter komt naar voren en wordt tegengehouden) en achterrem is meer subtiel, als je een bocht net niet haal kun je em corrigeren met de achterrem bv.

maar heb jij de volledige versie al ofzo, want in de demo kan je de controlls niet veranderen..... zoja, waar heb je em vandaan?!

6. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Neej ik heb de demo maar ik heb ook geen controls veranderd... gassen met de rechter thumbstick kan altijd maar kun je in de volledige versie ook Manual schakelen? k zou alleen niet weten met welke knop ik dat dan zou moeten doen :D

7. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry nu zie ik het, ik dacht dat je met de rechter trigger gas gaf.....
    schakelen gebeurt geloof ik met de zwarte witte knop als je gast en remt met de triggers en anders met de rechter thumbstick geloof ik, maar je hebt een paar controller configuraties dus dr zal best wel iets cewls bij zitte

8. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Heej thnx de wheelie lukt nou ook.. echt cool ik wist niet dat je echt over de hele motor je gewicht kon verdelen.

9. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    vet is dat he!
    als je een bocht nadert moet je ook naar achter drukken (l. th. stick) dan verhoog je de luchtweerstand en rem je sneller

10. remco1

remco1 look!!!xbox rules!!!

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe is hij nou grafisch????
    :confused:

11. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de game maar gaar hoor ... :confused:

Kan stukken beter (alhoewel, heb demo alleen gespeeld, dus weet niet al te veel)

mzzl Munch and Abe

12. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    zeg dr ook ff bij waarom je hem gaar vond, plz... onthou dat de demo ruk schijnt te zijn vergeleken bij het echte spel (niet dat dat natuurlijk je mening drover moet veranderen ofzo, maar je kan t altijdnog een kans geven...)

13. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    is er niet ergens een goede review van? en is het realistisch of meer arcade?

14. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    dr zijn meerdere positieve reviews, bij gamespot, ign ook geloof ik en op het www.teamxbox.com game review and impressions forum staan enkele user reviews, die over het algemeen zeer positief zijn... je kan het beste zoeken bij wat amerikaanse sites aangezien het spel daar al meer dan een maand uit is ofzo :mad:

het is een mix van arcade en realistisch, maar het neigt meer naar het realistische toe qua motorphysics en performance, helemaal 100% realistisch is het gelukkig niet (volgens mij is dit ook bijna onmogelijk..) je kan ook het hele wk seizoen rijden en een soort training mode om nieuwe dingen te unlocken (houdbaarheid zit wel goed dus) je kan zelfs met 2 players een heel seizoen spelen (met volle grid!!)

15. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    je moet maar is naar teamxbox forums gaan en dan naar game impressions. Daar staan een hoop threads over motogp en het leuke is dat de makers van het spel ook veel posten op die threads daar.

16. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    ok
    ja ik heb nu een paar filmpjes gezien, het ziet er wel leuk maar ik weet niet of ik die racestyle echt leuk zal vinden, het is heletijd afremmen in de bochten ipv echt slippen zoals met gotham :)

17. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Tja da's het verschil tussen motorrijden en met een blik op 4 wielen. Ben zelf een fanatiek motorrijder, en ik moet zeggen dat ik Moto GP (de demo dan) ERG goed is. Dit qua rijden, physics en zekers qua graphics.

Er komt iets meer bij kijken dan "simpel racen".

Ik hoop dat het spel snel in Nederland is, zodat ik kan gaan genieten.

18. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    hij stond nu toch gepland voor morgen?!
    ga wel ff kijken morge, en als ik hem aan t eind van de week niet heb dan bestel ik em wel uit engeland ofzo...

19. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Ook motard? :D
    Welke moto heb je? :cool:

20. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    me to, ben 't wachten beu :mad:

Deel Deze Pagina