Waardoor win jij met Halo ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 3 sep 2003.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet waar ik goed in ben aangezien tuur mijn broertje dus 1e is van nl in halo. Nee ff serieus, ik kan wel recht schieten alleen niet zo snel iemand van veraf zien en die edge heeft tuur zeker op mij.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    mja, ik vind het een beetje lame als je echt zo speelt.
    Dit is geen skill zoals jij zegt, want beetje een heel scherm in de gaten houden is een normaal kunnen als je gamed.

Zoals ik je nu hoor praten denk je dat je jezelf wel goed vind en beetje egoïstisch bent, kom maar een keer op xbox connect en laat je echte skills zien. Dan kan je niet afkijken en dan is het 100% zeker dat je word ingemaakt...
    Ook een stuk leuker vind ik zelf als je niet kan afkijken.

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dit wel zeer laf als je zo moet winnen, speel eens een keer tegen sostic, des-d1 en mij via Xbc of op een lanparty, dan moet je je strategieen eens gaan herdenken.

Het is zeer irritant als je ergens loopt en je tegenstandes sniped je binnen 10 seconden dmv te kijken.

Hoe ik zelf vaak iemand frag met Halo? Leg een frag grenade onder zn voeten en maak het af met de AR.

Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  4. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, best raar om dat van jezelf te zeggen, maar ik kan vrij snel een wapen op iemands hoofd richten als ik em zie. En metname met pistol en sniper rifle is dat handig, ik heb ook geoefend om mensen al lopend door hun kop te knallen.

5. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ik niet meer hoef uit te leggen aan de gene die tege mij ik gespeeld heb wat mijn skills zijn:cool:
    BTW ik vind iedereen zielig die beelt kijkt! dan ben je echt een mietje...!8)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    *kijk nu worden wij weer egoïstisch.

Maar ik bedoel alleen maar, normaal spelen zonder af te kijken is toch veel leuker IMHO. Maar zoals ik al eerder zei, op xbox connect heb je de echte pro's die dus winnen zonder af te kijken.

Mijn tactiek is:

-Weet welke wapens je wanneer moet gebruiken,
    -Speel goed samen met je teamgenoot (spreek desnoods een tactiek af van wie aanvalt of verdedigt)
    -ken de levels goed en weet ze goed te gebruiken..

7. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Off-Topic

WTF ik xbox-connect ik hoor er zo vaak over maar niet eens wat ut is.

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.428
    sostic heeft gelijk kom maar keer op xbc dan zullen we zien of je goed ben :) en je moet gewoon met goede wapenset lopen en de levels goed kenne en goed kunne aimen dat is het wel zon beetje dan red je het wel :D

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
  10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    whahaha, zo kill ik altijd in Rat Race. Niet dat ik zo goed ben.:{

Ik heb een vriend die echt op je ligt te zeiken als ie ook maar vermoed dat je op zijn scherm kijkt. Ik was met mijn sniper de canyon van BG eens aan het afgaan en toen zag ik hem ineens in een Warthog rijden, ik had nog niet eens geschoten en dan roept ie "GIEL NIET SCHERMKIJKEN!!!" :{ Hoe is hij er dan achtergekomen dat ik hem in mijn vizier had. Zielig

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het ook lomp als je gaat zeuren dat iemand schermkijkt... Ten eerste gebeurt het bij mij echt af en toe zonder dat ik het weet, zit ik gewoon mee te kijken. En ja, dan moet je geen splitscreen doen als je het niet wilt. Bovendien is het met tot 4 spelers alleen leuker zo, want je hoeft niet te blijven zoeken, en je kunt niet blijven staan voor een deur oid.

12. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Met Lannen/Systemlink, met Wouter en een paar terrorvrienden van z'n broertje, Winnen wij (natuurlijk) vaak vooral door goed teamwork, minder doordat we zo super high skilled zijn :).

13. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik win door iedereen gewoon dood te schieten en dat gaat prima

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    |:- Meestal hé 8)

15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.428
    en nog iets hoe heeft king tuur in hemelsnaam gewonne.Op dat wcg dat snap ik nog niet . Ik hoor hier en daar dat hij niks is :D of is dit verkeerde thread daarvoor?? let me know

16. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    daar is dit volgens mij de verkeerde thread voor... maar wie ben ik.
    en winnen met HALO? door perfect teamwork, al mislukt dat bij mij meestal (ben geen teamspeler) en natuurlijk door je skills, lijkt me logisch.

17. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.428
    ok thanx solid_ghost zal niet meer gebeuren :D

18. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou, voor deze keer zal ik het door de vingers zien :p

19. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=32485

Lees die maar ff door...

Ach ja deze thread gaat helemaal de verkeerde kant op geloof ik :cool:.

Bij halo moet je spontaan zijn,je moet niet steeds dezelfde plannen gebruiken.Naar 3 x zal die niet zo snel meer lukken bijvoorbeeld.Maar als iemand sniped kan je ook best pistol pakken,die kleine schotjes doen zijn zoom steeds weg(aangezien je om de 1 seconde raakt en hij 2 x moet drukken van redelijke afstand op zoom)

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik gebruik altijd verschillende wapens. Ik vind het niet leuk om altijd maar de rocket launcher te gebruiken, en de tegenstander vind dit ook niet leuk. Ik wissel dus regelmatig van wapen.

Aan spieken heb ik een bloedhekel. Wat ik wel doe is luisteren. Je hoort bijvoorbeeld als iemand een rocketlauncher afvuurt, inzoomt, een overshield gebruikt of een camouflage pack gebruikt. Dan ben ik extra op mijn hoede.

Deel Deze Pagina