Zou jij ongeveer 40K XP per dag zelf willen doen, als je tegen de 100K kan krijgen en voor level 63 514K nodig hebt. Verder snap ik wel dat het een grapje is. Oja: Helldivers 2, Warhammer en Hell let Loose ook gekocht. Ik ga nog harder sterven dan in Elden Ring.
En ik maar geen games kunnen kopen omdat de belastingdienst weer een blauwe envelop in m'n brievenbus heeft gegooid.
Immortals of Aveum, tijdens de Winter sale voor 3 euro's in de Epic Store opgepikt en Pathfinder Kingmaker. Aveum is een lineaire shooter, met verrassend goede cutscenes. Beetje Gears old skool style, maar dan met fantasy wapens pew pew. Kingmaker is zeg maar Baldur's Gate 1, maar dan de iets modernere variant. Zes koppige party op een episch avontuur. Veel AD&D achtige beroepen om je in te verdiepen, veel magische equipment om je party mee te verbeteren (maar niet zo overdreven veel als in een ARPG), moeilijke gevechten ook. Ik vorder maar traag, maar vet is het wel.
Ff beginnen aan Shadow Gambit. Leuk weer maar vind de settings dom. Kut dat ze nooit aan WWII zijn begonnen
Vanavond starten met KCD 1. Nu met de next gen update en te koop voor 5 ekkies wil ik het wel proberen.
Moet die nog steeds eens verder spelen. Ooit mee begonnen, maar het hele open concept maakt de 'puzzeltjes' in de maps een stuk minder goed.
Lees overal dat het leuker is om met 1 te starten en dan het verhaal technisch ook beter is. Met de next gen update zal hij best te pruimen zijn denk ik.
nee dus zouden de extra tientjes voor jou weinig uitmaken toch? volgens mij is juist kcd2 wat 1 zou moeten zijn maar wat maakt t ook allemaal uit
Heb eerst 2 gespeeld en toen 1. Maar het is logischer om met 1 te beginnen. Maar 2 is dan wel makkelijker
Nog steeds CAIRN aan het spelen. Leuk tussendoortje. Vind het wel echt leuk, kan het moeilijk wegleggen. Bijna boven denk ik na uur of 10.