6 heeft gewoon 0 noemenswaardige karakters. Echt 0. Ja Gus Fring is leuk maar zit 3 minuten in de game ofzo. Ik skipte alle cutscenes maar want het verhaal is ook kut. In 5, ik ben pas paar uur bezig maar heb nu ene Hurk gevonden. Geniale gozer, heerlijke dialogen. En senior die senator wil worden. Dat is toch mooi joh. Montana is ook veel sfeervoller dan dat generieke eilandrijk. Bleh.
Requiem: Spoiler: Spoiler Oostvleugel The Blob neer. Bleek nog twee kogels te zijn. Heb vrijwel alles vrijgespeeld nu en iedereen in die kliniek is dood. Nog één gemstone en dan weer Leon denk ik. @Tyrant : Far Cry 5 is gewoon 1 groot Jan Siebelink verhaal.
RE: Village uitgespeeld. Kek spelletje. Een van mijn favoriete Resident Evil games door de variatie. Sowieso beter dan Oblivion.
Zag vandaag dat Super Mario 3D World + Bowser’s Fury in de Nintendo E-shop in de aanbieding is, dus die titel gelijk even aangeschaft. Ziet er leuk uit! Vond trouwens Super Mario Galaxy, die ik begin dit jaar heb gespeeld, ook erg goed. Vooral deel 2 zat vol met verrassingen. Ben benieuwd of SM3DW mij opnieuw positief kan verrassen!
Heel ander type Mario game, maar zeker een game vol met verrassingen. Bowser's Fury is ook een leuk kijkje in een mogelijke toekomst van de franchise, maar ik vond het 'timed' aspect helaas irritant.
Vrienden over de vloer gehad voor een ouderwets game nachtje.... we hadden een aardig lijstje om te testen maar hebben uiteindelijk alleen maar Sworn gespeeld. Wat een gave game. Hades in co op modus. Aanradertje.