Op de PC met cheats gedaan, maar dat is dus een no go op de Xbox. Nooit van mijn leven dat ik die boom nog weer beklim om vervolgens haar te moeten verslaan... met 100 miljoen keer doodgaan. @Cyndris : Hoe heb jij dat gedaan? Echt: Vond het op de PC met cheats al kut.
Ik ben uiteindelijk nooit naar de Haligtree area gegaan omdat het optioneel is en ik hem op een gegeven moment gewoon uit wilde spelen. Dus ik kan je niet helpen @Yellow 13
Om hier nog even random op terug te komen: Dat zou ik ook niet doen. Zeker niet als je ook maar enige last van hoogte, diepte of val vrees hebt. Vond het op de PC al verschrikkelijk, maar ben op de Xbox zelf nog maar bij de Fire Giant. Die eerste boss voor de Erd Tree wel verslagen, maar ben wel een beetje klaar met de game. Er zitten imo te grote verschillen tussen de ene boss of de andere. Heeft ook best lang geduurd voordat mensen de game door begonnen te krijgen. En het ergste vind ik dat mensen slechte recensies afleveren omdat de game te moeilijk is. Ja, als je die Halig boom afgaat en de laatste boss weet te verslaan, dan mag je klagen als dat na 100 pogingen nog niet is gelukt.