het ziet er echt ongelofelijk dik uit. gameplaywise helemaal mn straatje. maar ik doe liever niet timed runs ofzo. en dat schijnt wel het geval te zijn. enfin moet returnal ook nog proberen
Oh, timed runs? Dat heb ik niet meegekregen, dus ben benieuwd wat jij bedoelt. Returnal is trouwens erg goed. Zeker proberen.
geen idee, maar t is toch niet een typical sp shooter geloof ik? als je doodgaat verlies je al je stuff en mag je opnieuw beginnen en doe je dus ala arcade runs of heb ik t mis
Het is rogue achtig idd, althans dat was Returnal. Doodgaan hoort erbij, waardoor het verhaal vooruit gaat. En dat levert o.a. nieuwe abilities op. Maar wat ik mij ervan herinner is het na een paar rondes al mogelijk om het spel in één keer uit te spelen. Vaak is gebrek aan kennis het grootste probleem; je weet niet wat je te wachten staat en teveel kleine foutjes stapelen dan vanzelf op, vooral omdat je niet kunt save scummen. Het spel saved wel je positie wanneer je tussendoor stopt, maar bij een game over is je savegame weg. Maakt het overigens ook best spannend, elke handeling doet er dan meer toe. Ik weet niet of Saros precies dezelfde mechanics heeft.