LOTR shadow of Mordor Af en toe half uurtje. Best leuk. Wel beetje eentonig en wat lage fps wat bij deze game wel storend is. Wel tof, dat uitzoeken van de beste methode van de captains killen etc. Ik heb ook nog de opvolger liggen. Hierna maar eens aan beginnen.
shadow of mordor vond ik echt nice destijds ja. goede combat, en dat nemesis systeem was hard. shadow of war is een step up en ook een aanrader maar zelf nooit gefinished.
Tot gisteren nog F.E.A.R. Extraction Point. Uitgespeeld, leuke game met intense horror-momenten. Blijft zelfs anno 26 echt een super leuk en griezelig spel om te spelen, aanrader zeker aangezien die van korte duur is.
Begonnen aan mijn eerste LEGO game ooit. Lego City Undercover. Was in de sale voor 4,99 dus wel de moeite om het even te proberen. Tot nu toe erg verrast, lekker ontspannen spelen, met leuke film referenties. Nog te bezien of ik hem uit ga spelen maar so far so good.
RDR 1: hoewel deel 2 beter/mooier/groter was vind ik 1 eigenlijk makkelijker om te spelen. Niet eerst 20 min op je paard naar de start van een missie, gewoon 1 knop looten zonder ieder item los aan te moeten wijzen, onbeperkt dingen dragen zonder dat je gejaagde vlees bederft. Gewoon net wat makkelijker allemaal.
Die aanbiedingen zijn niet goed voor mij.... Speel nu DMC5 en Mafia2 DE. Mafia 2 meer uit nostalgie, blijft de beste in de serie ook al is deze "remaster" TROEP.
Ben nu eindelijk weer begonnen met La Noire. Die techniek met die gezichten is echt nog steeds nooit geëvenaard he?
Like a Dragon (; Infinite Wealth. Qua gameplay beter & meer dan LaD 7. Weet niet of ik heel blij ben met Hawaii als setting omdat ik liever gewoon Japan heb, maar het is wel een mooi groot nieuw gebied, ontzettend veel te doen, en het past eerlijk gezegd ook gewoon goed in het verhaal, dus eigenlijk moet ik niet teveel zeiken. Next time hopelijk wel weer gewoon Japan, liefst een compleet nieuw gebied. Lijkt er ook op dat je 3 games krijgt voor de prijs van 1. Naast het reguliere Yakuza-gedoe zit er ook een soort ‘Pokemon’ game in waarbij je je freaky fighters verzamelt en die dan tegen elkaar kunt battlen, maar heb me er nog niet mee bezig gehouden, en weet ook niet of ik dat wel ga doen. En er zit een Create-Your-Island mode in, wat er ook redelijk uitgebreid uitziet, maar again, nog niet veel aandacht aan besteed.
Na Gears 5 meteen een andere Xbox game opgepakt, Outlast. Jaaaaaaaaaaareeeen terug gekocht, altijd een beetje gedacht: is dit wel wat voor mij hmmm? Vorige week begonnen en jeetje, direct super enthousiast! Ongelooflijk scary en vrijwel geen rustpunt dat je even bij jezelf denkt ‘zo nu kan ik even ervan bijkomen’. In feite is de gameplay toch uniek te noemen. Enige wat je kan is verstoppen of wegrennen van die gekken, aanvallen is geen optie. Het doet me wat denken aan de P.T. demo. Gears 5 was tof, maar niet geweldig. Knalde gewoonweg lekker weg.