Een vorige Dragon’s Dogma had volgens mij geen Japanse stemmen in de Westerse release en/of de PS5 port, dus fuck them, deze serie is DOODT voor mij.
Wat een ooraids weer, die voiceovers. Een van de redenen dat JRPG's gewoon kut zijn tov de SNES en PS1 tijden, de voice acting is om te huilen.
Bij de meeste Engelse dubs bij Japanse games weet je sowieso al dat het kut is, dus ik besteed daar verder weinig aandacht aan, eerlijk gezegd. Als de game tof is en de Japanse stemmen zitten erin, dan heb ik nooit last van die Engelse dub.
Was al een ramp bij de Engelse dub van de Zuid Koreaanse film The Admiral. Over het algemeen moeten ze dat helemaal niet doen. Ook niet gedaan toen ik Battle Royale I en II vroeger keek. Toffe films waren dat.
Physical disc production ending in January 2028 for new games releasing on PlayStation consoles. https://blog.playstation.com/2026/0...-new-games-releasing-on-playstation-consoles/
Hahaha, wat een bullshit. Consumenten hebben dit toch echt zelf gedaan door en masse de voorkeur te geven aan het gemak van digitale versies.