Ik zou de remake wel kopen maar alleen als er wel wat nieuwe dingen zijn toegevoegd. Wat liedjes ofzo
Dat is zeker gedaan. Alleen zouden het enorme spoilers zijn omdat te vertellen. Heeft betrekking tot het verhaal, en sommige personages.
ok Ik benoem steeds dat er nieuwe shanties in de remake zitten als extra plus punt. Yellow post oude shanty Ik zeg dat er ook nieuwe shanties zijn Tyrant vindt deze game overbodig Garrett zegt dat hij de game zou kopen als er nieuwe dingen zijn toegevoegd (kijk Yellow dit is het sarcasme) Hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is.
Ik ben lichtelijk teleurgesteld dat je mijn grote epistels over het overbodig zijn van deze game volledig naast je neerlegt en alleen Tyrant weer kiest. #gepasseerdvoelen #ikvertrek
Sorry @FinalBob Ik benoem steeds dat er nieuwe shanties in de remake zitten als extra plus punt. Yellow post oude shanty Ik zeg dat er ook nieuwe shanties zijn Tyrant vindt deze game overbodig Finalbob vindt dat ook maar dan in meer woorden en maakt een grap over Geel zn familie Garrett zegt dat hij de game zou kopen als er nieuwe dingen zijn toegevoegd (kijk Yellow dit is het sarcasme) Hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is.