Niet nieuw, wel gaaf. Eén van de meer succesvolle nieuwe IPs, nu met een release versie voor de S2. EDIT: trailer vervangen met de uncut (18+?) versie. De verschillen zijn klein. Meer gameplay trailert:
haha ze kunnen echt niet van 3 af he. maarruuh de hd versie blijft gewoon forever goed dus nogal overbodig dit. en hoor de peak ost niet
Ziet er geweldig uit. Als ik (alleen) de base-game heb, zijn de 2 expansions dan nu gratis … ? Edit; Oh, nu al gratis. Nice. Awesome.
Sjee, hoe vaak moet The Witcher 3 nog een upgrade krijgen? GTA 5 is er niks bij, maar i.i.g. wordt er een gratis upgrade path aangeboden. Ik zie dat de AI generator van UBI flink aan het werk is gezet, maar ben desondanks erg benieuwd. De gameplay formule is en blijft natuurlijk heel sterk, dus als het echt zo smaakvol is geremastered ben ik zeker geïnteresseerd.
Het oogt inderdaad te gemaakt, te strak. Te clean. Uiterlijk voor de nieuwe generatie man, niet voor ons. Maar van de gameplay blijven ze hopelijk af.
Ben zelf wel blij met Lego Skylines. Zal wel weer een compleet shitfest aan DLC-gemelk worden, maar las op reddit dat je via een apart programma ook je eigen buildings kunt maken en importeren. Al zal dat op console wel weer lastig gaan ofzo.