Het blijft een Nintendo game. Denk dat je m nog wel een keer eenmalig voor 20-25 op kunt pikken bij MM in de nabije toekomst, maar minder dan dat gaat het niet worden. Overigens nog zo'n game op een twijfelprijs. Voor 30 was het een makkelijke keuze geweest. https://www.bol.com/nl/nl/p/kirby-air-riders/9300000232052865/
ik heb metroid gwn voor 15 met die bol shit 2 voor 30 paar weken terug hoor 1x opgestart en weggelegd. TROEP
Heb ik ook niet gesuggereerd. En zoals ik al eerder aangaf verkoop ik spellen (fysieke games, dus bij uitgespeeld gaat Metroid ook de deur uit). Uiteindelijk betaal ik er ook maar pak en beet een tientje voor. Reck heeft met zijn opmerking ook een goed punt.
Cirkels hebben betere punten dan Reck. Nu PS6 niet gaat gebeuren kun je maar beter alvast beetje backlog opbouwen.
Deze werkt trouwens zeer relaxed. Had hem gelijk aangeschaft, maar damn. Zijn mooi de Dragon Age Origins en Mass Effect kant op gegaan als het om die gesprekken voeren gaat. Veel QoL verbeteringen en gelukkig nu geen gezeur met de licenties.