[Multi] Grand Theft Auto VI

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 28 jul 2022.

1. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    623
    Bizar vette beelden voorbij zien komen, kan niet snel genoeg 19 november zijn!

2. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.501
    Sowieso niet base ps5. Ps5 pro misschien. Ziet er tof uit. Vond de lighting wel wat tegenvallen. Maar is wellicht logisch voor zo een grote open wereld game.

Kreeg door de opening wel gelijk zin in een reboot van Max Payne.

Edit: mooi. Deze game zal wel kassa's doen rinkelen.

3. Reckuuza

Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

Leuk Bevonden:
    19.268
    yeah guys dit wordt PEAK

4. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.501
    I know. En dat dit mij niet meer omver blaast baart mij wat zorgen.... ik denk..... ik denk..... ik denk dat ik echt op het punt ben gekomen dat kopen echt leuker is dan gamen.

Oke, ja ik ben ook ouwe lul ah worden.

5. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.552

Yerewn, Reckuuza en FinalBob vinden dit leuk.
  6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    19.268
    i mean dit is classic gta een formule wat al kapotoud is. t zal alsnog scripted shit zijn en rij van punt a naar b. ik snap je.

7. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    623
    Het verkennen van deze speelwereld gaat echt een belevenis worden waar in de verste verte nog nooit in game bij in de buurt is gekomen!
    ..tenminste dat is nu wel mijn conclusie nadat ik voor de derde keer de "extended look" heb gekeken. :D

De clip waar Lucia een basejump doet en dan dat vergezicht, insane!

..1,5u GTA VI gekeken op Netflix (waarschijnlijk ook nog onderhevig aan decompressie) en alsnog oogt Forza Horizon 6 erna gelijk gedateerd, lol.

Jorrie vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.918
    GTA VI eindelijk voor jullie dan:

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.646
    Wij hebben het al lang gezien, Geel.

Tyrant, Servantes, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    11.114
    Op het eind zeggen ze captured on ps5. Anders zouden ze wel pro zeggen toch? Ik vond de belichting eigenlijk best wel goed. Nou ja day 1 aankoop en hoef gelukkig ook niet zoals bij GTA V door de mediamarkt te rennen om een disc te bemachtigen

Jorrie vindt dit leuk.
  11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    111
    Ik lees ook overal dat dit base PS5 beelden zijn. DAn is het inderdaad heel goed. Beter als verwacht zelfs, zeker met zo'n grote wereld (map is 3x zo groot als RDR2) en al die details.
    Het lijkt ook veel meer RDR2 in moderne wereld dan GTA eigenlijk, wat goed is voor mij.
    Ben vooral benieuwd naar de overvallen die je kan doen op gewone winkels en tankstations etc. welke mogelijkheden er zijn.

lichtjes hyped wel

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vond het er bizar goed uitzien joh. Zeker de natuur. Ik vond over het algemeen de schaduwen en het water (plassen op de grond) er ook goed uitzien. Als dat de base PS5 is, vraag ik me af of dat het prijsverschil waard is. De PS5 Digital Edition kost nu €516 bij de goedkoopste. En de PS5 Pro €949. Dat is toch een dikke 400 euro verschil. https://tweakers.net/consoles/vergelijken/

De aandelen van Take-Two zijn helaas wel gekelderd sinds de leaks. Ik had in 2024 4 aandelen gekocht, in de hoop van de winst een PS5 + GTA VI te kunnen kopen, 2 jaar later. Maar dat zit er niet in helaas. Er is wel wat winst, maar het moet niet veel meer gaan dalen. https://finance.yahoo.com/quote/TTWO/

Op de Xbox verschijnt GTA VI niet, toch? De Xbox Series S is €425, dat scheelt nog weer wat. De X is dan wel weer €859.

En dan moet je ook nog GTA VI kopen natuurlijk. Uiteraard wil ik die ultra super editie van €100. Dan ben je gewoon een rug kwijt om een game te spelen. Dat is dan ook wel weer veel... Misschien ben ik volwassen geworden, maar van dat geld kun je ook lekker op vakantie.

Laatst bewerkt: 28 aug 2026 om 10:40
  13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    19.268
    komt ook gewoon op de xdoos, series s zou ik niet aanraden (source: trust me bro maar cmon). koop gewoon een og of slim ps5 op marktplaats. prijzen zijn fucking belachelijk these days.

14. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    623
    Toch wel echt blij dat ik vorig jaar tijdens Black Friday voor de PS5 Pro ben gegaan die toen nog voor 698 verkocht werd...

Een nieuwe PC (mijn huidige valt weinig meer aan up te graden) aanschaffen enkel voor GTA VI gaat helaas wel een ander verhaal worden ben ik bang.

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    19.268
    ben blij met de 50eu van ger (en tientje zifnap)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.881
    Ik realiseer me nog niet helemaal dat ik momenteel 30 minuten aan gta 6 gameplay zit te kijken op Netflix, wtf? Hoe random.

Ziet er wel leuk uit, maar settings zijn gewoon beetje boring. Hoop dat ik ook maar in de buurt van uitspelen kom.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb op zich een oké PC. Hij wás ooit heel dik, in 2022. Met 64GB RAM en een dikke videokaart met 16GB VRAM. GTAV op Ultra op 4K kon ie mákkelijk aan. Alleen GTA VI zal een ander verhaal worden. Maar vooral... de PC versie komt natuurlijk pas weer 1 of 2 jaar later uit. En daarop wachten terwijl iedereen al zit te spelen is wel echt ruk.

Nu de prijzen zo hard stijgen, vraag ik me af of Marktplaats echt nog een voordelige optie is nu.

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.501
    Misschien heeft @Yellow 13 nog wel iets liggen voor je.

Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.918
    GooHoo shops is het antwoord. Google maar eens. Kun je relatief goedkope consoles kopen. Zei het tweedehands, maar kwalitatief.

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    19.268
    bestel er gwn 1 ergens, zeg dat ie niet geleverd is. webshops haten deze truc

Yerewn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina