Zodra de game onder de 30 duikt (physical) pak ik hem. Denk dat Nioh 3 eerder aan de beurt komt. Eigenlijk moet Capcom next year gewoon een tof duo-pack met Kunitsu uitbrengen. Die heeft nog geen physical release, behalve dan een GKC op Switch 2.
Goedkope code gevonden van Premium Deluxe Edition bij Lootbar. Was nog geen 65 kwijt ipv 100 op Xbox zelf. Game is echt insane. GOTY contender hoor. En beter nog: Dacht dat er al 60 fps is toegevoegd. Loopt echt insane snel.
Mooi toch. Veel meer geld betalen voor een paar pakkies voor je character en wat andere kleuren zwaardjes. Spoiler Ok, in dit geval betaalt geel onder de standaard retailprijs.
Nog meer moois! En dat in de week van de nieuwe Fire Emblem release. Ik heb een tijdje geleden mijn Trails reis ingezet met de oude versie (Heroes in the Skies etc etc), maar het is mooi om te zien hoeveel deze serie is gegroeid in al deze jaren. En wanneer je überhaupt nog met deze serie wilt starten? Ik kan 1ST Chapter 100% aanbevelen (oude en nieuwe versie) wanneer je van een slow burn avontuur houdt. Het begint low stakes lokaal en groeit langzaam uit tot complot van epische proportisch over een geheel continent.
Ik heb geen enkele ervaring met TITS, maar ik lees dat het vaak uren duurt voor het een beetje op gang komt en interessant wordt, en dan moet je per TITS dus een beetje mazzel hebben of het veel inhoud heeft of niet. Ze zijn wel in het Japans beschikbaar, dus dat is wel een groot plus-punt. Moet niet denken aan TITS in het Engels.
Ik vind dat het weinig te maken heeft met "interessant worden". Het is eerder dat de game er rustig zijn tijd voor neemt om de speler te introduceren in een goed doordachte en semi-realistische wereld (alternatief universum anno 1900+ zou ik zeggen). Je merkt dat de devs over veel zaken goed hebben nagedacht waardoor het geheel kredietwaardig overkomt, in tegenstelling tot de werelden van veel andere games. Maar dat kun je natuurlijk alleen weten wanneer je het spel speelt. Overigens is er gewoon een demo beschikbaar, zoals bij de meeste JRPG releases tegenwoordig. Progress neem je mee in de volledige game. Peak!
De cijfers zijn goed dus grote kans dat ik hem wel een keer uit een budgetbak meeneem. Maar staan nog zo fucking veel games op mijn ‘must buy!’ lijstje, dus ik ben gewoon opportunistische buyer; goede aanbieding > koop.
Same. Ben nog bezig met Metroid Prime en Pathfinder Kingmaker (tis een soort bijbel, zo uitgebreid is die game). Maar dit soort toppers hierboven ga ik zeker een keer spelen. Helemaal mooi als ik diverse titels met een leuke korting kan bemachtigen. Ik vind de Switch 2 tot nu toe een goede aankoop. Spellen zijn een beetje aan de prijzige kant, maar wel uniek genoeg zodat ik niet in de verleiding kom deze op een ander platform te kopen. Daarnaast vind het ook prima dat Nintendo ervoor kiest sommige games alleen op de S2 te releasen (dus ook niet S1). Geen compromis, gewoon de betere console. En zolang de devs hun games goed optimaliseren draait het allemaal prima op de S2, zonder dat je in principe aan grafische kwaliteit inboet. Het geeft mij het gevoel van kwaliteit EN exclusiviteit dat ik zoek, ook al is dat misschien een illusie. Maar ik waardeer het wel.
Eigenlijk had ik Switch 2 dit voorjaar gewoon in HK moeten kopen, maar goed, next time. Ben nu trouwens wel de Wo Long 2 demo aan het downloaden(!) Vond de Wo Long 1 demo destijds leuk, maar uiteindelijk die game nooit gekocht. Als Wo Long 2 tot Wo Long is, wat Nioh 2 tot Nioh was, dan kan het een van de beste games van deze generatie worden. En anders vermaak ik me gewoon even in de character creator. Net de Capcom presentatie bekeken maar dat was fucking boring, helaas.
Toch ook best wat kritische opmerkingen van deze speler. En niet helemaal onterecht als ik zijn gedachtegang volg. Zo zie je maar weer: het hype zwaard snijdt aan twee kanten. Fijn om zelf te ervaren en met anderen te delen, maar het maakt de mens ook minder kritisch.