Community reviews 2

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 5 dec 2025.

1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.531
    Op de PS2 al eens tot de eindbaas gekomen maar nooit afgemaakt. In 2021 opnieuw begonnen en tot de irritante lightning fields gekomen.

Nu, zoveel jaar later is het dan zover. Eindelijk FFX uitgespeeld.

Blijft een van de betere FF games. Helaas is de vertaling en voiceacting van treurig niveau, dat haalt je wel wat uit het verhaal. En op sommige plekken zijn de random encounters echt too much.

Desalniettemin, toffe characters, leuk verhaal, fantastische muziek, al had ik na zoveel jaar wel wat nieuwe shanties verwacht.

8/10 Aeons.

Modder-Eter vindt dit leuk.
  2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    11.203
    Mooi geschreven review FinalFantasyBob. Wat ga je nu spelen? Als je van shanties houdt kan ik je AC Black Flag Remixed aanraden

3. Reckuuza

Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

Leuk Bevonden:
    19.346
    BLACKED SHANTIES

4. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    1.531
    FFX-2.

Nog nooit gespeeld dus zit voor mij helemaal vol met nieuwe shanties.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.932

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.588
    Metroid Beyond uitgespeeld en hij viel me ietwat tegen. Maar vier "dungeons", lineaire gameplay, irritante fetch quest in een lege woestijn en zwak plot (die ene missie waarbij je zogenaamd al je teammates "verliest" was echt te dom voor woorden in beeld gebracht) inclusief totaal geen uitleg bij de main boss. Wie is überhaupt die Sylox??? Wel goed: beeld en geluid en design van de dungeons. IN de dungeons is de gameplay best vermakelijk en sfeer goed. Meh: companions en actie. Vond het allemaal maar wat matigjes tot redelijk goed bij vlagen, maar ben nergens omver geblazen. Kan deze serie beter? Dan moet ik toch maar eens de remaster van de eerste game spelen. Cijfer: 7/10 Voor de sfeervolle graphics en dan ben ik vriendelijk.

Yet Another Zombie Survivors kan ik ook kort over zijn. Dit is een bullet heaven game en hiermee heb ik veel meer lol gehad dan met die afgezaagde Metroid Beyond. De premisse is simpel: schiet op alles dat beweegt, 20 tot 30 minuten lang per level. Rinse and repeat. Automatisch schieten kan ook, als je zelfs dat niet handmatig wilt doen. Maar de actie is super tof met hordes zombies om je heen. Gelukkig leveren al die doelen ook een ton experience op, met dozijnen upgrades voor jouw karakter(s). De unieke wrinkle in YAZS: je start met één karakter en kunt maximaal uitbreiden tot een groep van drie survivors in de "hit box". Triple de firepower, maar wel een grotere hitbox (dus je kunt minder goed tussen zombies heen duiken). Beeld is prima; je hebt eigenlijk altijd wel goed overzicht ondanks de hectische actie. Spel draait snel en de muziek gaat HARD. Cijfer: 8,5/10 gewoon een top game. Laat je niet misleiden door de eenvoudige gameplay. Potentieel extreem verslavend!

Laatst bewerkt: 26 sep 2026 om 00:37
    Yellow 13 en FinalBob vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.932
    Mooi leesvoer Zifnap. Benieuwd of je Dune ook gaat spelen. Daar zit tempo achter in de updates en ik heb echt genoten van de afgelopen sessies in die game. Letterlijk sandbox op zijn best. :D

Deel Deze Pagina