[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.942
    LOL gast. Ik typ gewoon te snel. 8)

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.439
    Windows Vista was een prima Windows. Laatste goede Windows was 7. Daarna is het compleet afgegleden.

Oh ja, Witcher 3 op PS5; Heeft die nou ook fps issues, of alleen dus die camera?

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.942
    Het is op alle consoles hetzelfde wat ik lees, dus ook op PS5. Ik lees vooral spelerservaringen, ipv die van grote reviewers of influencers en ik kom een regen aan bekende klachten tegen.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.942
    Witchers!
    We've just released an update for the PlayStation 5, Xbox Series X|S, and the PC Xbox Play Anywhere version of The Witcher 3: Wild Hunt — Remastered. You can see what's changed below:
    - Fixed an issue where DLSS was unavailable in the Xbox Play Anywhere version of the game on PC.
    - Made various lighting adjustments, including fixing some interiors that appeared too dark.
    - Made various other adjustments to ensure parity with the PC version.
    In addition to the changes above, we're investigating the issues you're reporting via our Technical Support portal (https://cdpred.ly/Technical_Support). We appreciate you taking the time to provide us with all the relevant details. We're also preparing a hotfix for PC to address the reported issue with saving the game.
    Most importantly, thank you for your patience as we continue working to ensure all of you have the best experience with The Witcher 3: Wild Hunt — Remastered.

Komt overigens recht van Facebook, maar er is dus veel aangepakt lijkt het. Update was ook bijna 10 gigabyte op Xbox.

Tyrant en Yi-Long vinden dit leuk.
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.889
    Ja op standaard PS5. Maar alsnog, ik ga echt ff poging wagen om eens deze game ooit te completen. Fijn dat je overnieuw moet beginnen. Inmiddels Orchard verlaten, ik vind t wel weer geinig en gewoon tof dat ze dit gratis releasen. Maar tegenwoordig kunnen studios nog geen gratis goudstaven aan gamers geven zonder dat er mensen klagen dat ze te zwaar zijn. In dat opzicht is de gaming community best wel verrot

Of dingen zoals de camera: die kun je gewoon veranderen naar hoe het was. Maar toch iedereen keihard zeiken zonder 1 seconde zelf te checken. DOm.

Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.942
    Heb dat zelf inmiddels ook aangepast. Het valt mij trouwens bij reviewers ook wel op hoe ze klagen dat een game vaak te makkelijk of te moeilijk is. Dat was bij Elden Ring het geval en recenter ook bij de nieuwe Dune. Te moeilijk, of; wat is het doel? Waarom begin je aan een game als dit de uitkomst van je ervaring is zonder enig onderzoek naar het genre? 8)

Edit: Officiële website:
    https://www.thewitcher.com/nl/en

Laatst bewerkt: 1 okt 2026 om 15:06

Deel Deze Pagina