Spiderman is dus echt wel 0wnetsj hoor Niw, hoe graag ik de game ook wil, ik heb al 3 nog niet voltooide spellen liggen, dus eerst die maar ff aus spielen.
spidermen moet denk ik ff de honger stillen tot mijn reward pack want dat duurt nog wel een poosje denk ik
ik heb net naar die winkel gebeld en ze hebben een paar op voorraad kon wel 1 halen. maar ff voor de zekerheid,weet iemand nog een betrouwbare revieuw?????van spiderman??
ik w8 nog ff op bond of is dat niks??? (hopen dat hij net zo goed is als golden eye op de N64 die was wel wreed)
heeee orgazm ik kom uit leeuwarden in groningen zit een nedgame shop. er zit ook een nedgame store in apeldoorn.benk wel eens geweest ik neem aan dat je daarom wou weten waar ik weg kwam
ik heb hem vanmiddag ook gekocht. Ging eerst maar ff trainen want dat slingeren is soms nog aardig moeilijk maar het is zeker een vet spel. D8 dat hij vrijdag uit zou komen maar ik heb hem al bij de free record shop in alkmaar zien liggen dus maar gelijk meegenomen
Ik heb hem ook een half uurtje gespeeld bij de free record shop, maar hij is wel het kopen waard denk ik. Alleen jammer dat je begint met zo'n nep-spinnepakje net als in de film... En de camera is vrij irritant, het slingeren daarentegen is wel maf!
krijgt wel hoge ratings hoor is die game nou hetzelfde als die ene die ook voor de PC uitkwam. die besturing vond ik toen wel bagger met joypad op de PC.
Je loopt gewoon met de left thumpstick en met de rechter moet je geloof ik steeds je camerahoek bijstellen, dat is wel vrij kut. Met je rechter trigger kun je slingeren, dat is wel kewl
Het spel krijgt wel vaak een acht... Het schijnt alleen een zeer kort spel te zijn, das wel jammer.. maar bij de xbox versie zitten wel 2 xtra levels
Voor reviews kan je hier terecht: http://www.videogamereview.com/reviews/Microsoft_X-Box/Adventure/Adventure-2578.asp Hier geven mensen die het spel hebben enige uitleg en punten over wat ze er echt van vonden. Hier zijn echt veel meningen te lezen. Al is een volledige review wel aangenamer om te lezen. Komt er trouwens een Spider-Man review op XBW.nl?