dat probleem zou je dan toch echt zelf moeten oplossen, probeer te gewoon veel te oefenen om je skills hoger te krijgen...
Tip 1: - krijg de ideale combinatie, voor mij sniper rifle en shotgun Tip 2 - zoek een sniperplek (aan de zijkant in blood gulch!) Tip 3 - ga tegen de muur aan staan zodat je niet van 8er dood gestompt kan worden en let regelmatig op het stuk wat dicht bij je is Tip 4: - oefen echt op head-shots, ze zijn van levensbelang Tip 5: - zet een warthog op de teleporter v d tegenstander Tip 6: - spreek tactieken door met je teamgenoten, bijv 1 snipert, 1 rijd, en 2 verlenen assistentie en zoeken de aanval op, terwijl de sniper ze rugdekking geeft en de tegenstander om ver rijd. Tip 7: Slip met je warthog, dan heb je er zo 1 overgereden
Nummer 1 als iemand met een pistol komt en steeds de zoom van je sniper wegschiet heb jij een probleem Nummer2 geld dan ook alleen voor slayer modes,je kan beter frontaan aanvallen met pistol+rl of +sniper,neem altijd de pistol mee in de buitenlevels tip3:als je een sniper plek zoet ga dan naar blauw en loop daar helemaal links tegen de muur op,ga je om en duur omhoog op een richel(links in de zin van:van blauw naar rood toekijkend... tip4:headshot komen vanzelf je moet gewoon veel spelen tip5:als je ctf de vlag doet kan je zelf die teleporter ook niet pakke(beste tactiek is dan team8die warthog 1 cm te verplaatsen jij eruit stap in de wt en wegrijden maar tip6:tactieken zijn wel belangrijk ja,maar 1 verdediger en dan weer 1 aanvaller werkt niet zo.. tip7:Wt is altijd te ontwijken en mischien heeft ie wel een RL als 2de wapenset...
Zorg dat je de close combat beheerst en zoek de snipers op. Als ik tegen mn buurjongen speel (die snipert altijd vanaf de zijkant van bloodgulch) pak meestal de warthog rij op mn af en schiet mn neer met wat ik ook bij me heb. Dus shotgun AR-rifle of het zwaar onderschatte plasma rifle (ondekt door legendary mode). En bij het snipen zorg je gewoon dat je veel strafet.
Assault Rifle is juist helemaal niet interessant. Misschien als je net spawnt en je hebt geen andere keus, maar anders in principe niet.
Je respawnt vaak (in blood gulch) bij dat gebouwtje daar in de buurt zit die sniper heuvel (met uitzicht op de deur zodat je geen shotgun kan halen. Dus kan je er beter gelijk heen rijden.
????? Humorke????? De dingen die je zeg zijn zeker humor 1. Op andermans scherm kijken is CHEATEN, ik kan zelfs 3 schermen tegelijk in de gaten houden (eigenlijk 4 dus), maar dat verknald het hele spelletje. 2. Als je denkt zo goed te zijn is het maar goed dat je niet tegen mij speelt. 3. Welke mafkees typt er in godsnaam zo'n thread als dat jij hebt gedaan?? EGO-TRIP STARBL@DE (prepare to get HALO'd)
Ik ben echt zo slecht in sniperen!!! Geef mij maar die kleine pipa en natuurlijk granaten!!!! Daar ben ik best goed mee. Stuiter ze altijd precies tegen de muur enzo en met 1 on 1 laat ik ze ook vaak vallen. Vooral in hang em high ben ik best goed. Met granaten dan!!!
Ik zuig in Hang m high met alleen rocket launchers en die maten van mij vinden dat juist prachtig met rocket launchers. Ik heb wel een keer gewonnen btw dat voelde dan weer goed (1 super killer reeks kills)
cker = zeker... De echte halo mode is eigenlijk ctf op Blood Gulch, als je met goede mensen speelt kan dit wel een uur duren. Daarna word er wel vaak team slayer gespeelt op de grotere levels zoals hang em, blood gulch, soms ook batlle creek en chill out.
'Wij' spelen eigenlijk alleen Blood Gulch, sowieso 4 vs 4, Capture the Flag. Kan inderdaad uren duren.
Re: ????? Als ik 2. lees klink je even opschepperig anders.. En sostic nee ligt niet aan goed,gewoon mensen die gelijk aan elkaar zijn
Ik heb het liefst als wapencombinatie pistol+sniper of rocket+sniper bij een potje CTF BG Mijn tactiek is best simpel. 1 persoon pakt het sniper rifle en loopt door de telepoort en schiet eventueel aanvallende mannetjes in een warthog dood. De ander pakt een warthog en rijdt naar de rocket en vervolgens door voor een power up. Dan zet je de warthog achter de basis. Loopt het gebouw op met de rokcet. En schiet mannetjes op en in de basis dood. De sniper schiet gewoon zoveel mogelijk mannetjes voor de basis neer. En mannetjes die de flagman onder vuur nemen. Ok, het is niet origineel, maar wekrt vaak erg goed
Je hebt gelijk, alleen spelen wij hier in dribergen nooit ctf (jammer genoeg...) en ik ben geniaal in warthog rijden, dus ik heb hem eerder doet dan dat hij zijn rocket launcher kan pakken
FPS is over het algemeen oog hand coordinatie.. oftewel zoals ik zei op het juiste moment op de juiste knopjes drukken.. heeft tog niks met xbox te maken? er zijn ook xbox games waarin ik geintresseerd ben die wat meer "gameplay diepgang " hebben..:{
Ok, komt het opschepperig over ? SORRY !!!!! Heb eindelijk iets gevonden waar ik een beetje goed in ben. Ik heb nog tegen niemand hier gespeeld, en ik weet dat ik zal verliezen. Ik kan geen Legendary uitspelen (Ik kan het wel, maar duurt zo lang dat ik het na een tijdje opgeef omdat ik al te lang speel, EN ik ben niet zo goed in Legendary) Ik heb heel Halo met Co-op uit gespeeld omdat ik meestal met 2 xbox inplaats van alleen. Ik faal op bijna elk gebied in het leven, en nu ik eindelijk eens kan zeggen dat ik m'n vrienden kan verslaan met Halo, kom ik opschepperig over Ik verwijder wel m'n eerste Post. Op een ander z'n scherm kijken is CHEATEN ! Ok, maar zolang het multiplayer (split) is en de tegenstander het niet erg vind, is het toch OK ? XboxConect gaat niet omdat ik geen cable noch 2de netwerkkaart heb, dus mijn excuses voor het feit dat ik verkeerd overkwam. Groetjes van Humorke