2 vragen over webcams i.c.m. msn

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door NL Apex, 4 sep 2003.

  1. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    1.. Ik ben op zoek naar een redelijik webcammetje dat je voor msn kan gebruiken.
    liefst onder de €100,-.

    Ik had al het een en ander gelezen over de logitech quickam pro 400... volgens mij is dit wel een goeie, maar kwil me toch nog graag iets meer orienteren:)

    2.. Kan je elke webcam gebruiken voor msn..?? want ik zie bij sommige webcams staan dat ze geschikt zijn voor msn livevideo :confused:

    bvd

    Iversonfan88
     
  2. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    volgens mij kan dit bij alle webcams.......
    bij de mijne stond er nix maar hij werkt wel gewoon.......
    gewoon een normale webcam is genoeg;)
     
  3. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    thnx, is wel ff handig om te weten8), anders koop ik voor nix een dure;)
     
  4. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al meerdere webcams gehad en daarom kan ik je ook een advies geven. Inmiddels is die ik nu heb 3 (!) jaar oud, maar de webcams van Philips hebben een zeer goede beeldkwaliteit.

    Voor 100 kun je een zeer goede cam kopen maar dat is helemaal niet nodig. Ik heb er destijds 200 gulden voor neergelegd. Wat in de loop der jaren allen veranderd is, is de resolutie (die van mij 640x480). Voor veel minde rkun je tegenwoordig een topcam kopen en ja, elke cam zou moeten werken met msn, dus ook die van mij...ook al is het Logitec (sponsoring) software..!
     
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Een specifiek merk/type in gedachte??
     
  6. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een digitale camera die webcam ondersteunt en daarmee kan ik ook leuk webcammen over msn dus dat is 2 in een. is misschien wat leuker.
     
  7. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    zou ik ook doen.....
    een digicam halen die het webcam gedeelte ook steunt...
     
  8. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    mag wel, maar ik ga r nie speciaal voor dokken, me pa heb dr al twee(waarvan eentje cybershot u, erg fijn dingetje:D) maarjah, alsie klein is, dan ist maybe wel tof om naar schoolfeest mee te nemen ofzow:p
     
  9. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    welke is dat als ik vragen mag, en hoeveel heeft het je ongeveer gekost?
     
  10. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    van trust ofzo, die heeft zo'n spy cam dat is een digitale camera+webcam, btw de meeste digitale video camera's kunnen ook dienen als webcam..:D
     
  11. Richard

    Richard I'm live enabled

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is baggerzooi man die 2 in 1 dingen.
    Ok je webcam geeft geen best beeld dat weet iedereen, maar om daar nou ook nog is digitale foto's mee te gaan maken, nej dat is toch nie alles hoor. en trust is toch over het algemeen al troep. (en nu ga je van die mensen krijgen die zeggen, maar mijn trust 2 in 1 heeft wel 3 mega pixel. Maja meneer trust vind het leuk om met software die zooi op te voeren terwijl het maybe maar net een 1 mega pixel is, zooi dus)
     
  12. Littleynot

    Littleynot Not so little anymor

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je vader zijn cybershot mag gebruiken moet je die gewoon aansluiten dat werkt ook maar dan moet je waarschijnlijk wel videovergadering pakken in msn en je moet windows xp hebben, ik gebruik namelijk mijn vader zijn digitale filmcamera als webcam en je hebt ook nog is prachtig beeld en je hebt vet meer functies erop als inzoomen en allerlei beeld modes.
     
  13. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    lol , we hebben hier nergens xp:p, nouja, wel op mn broers comp.. maar dar heb ik geen acces voor:mad:
     

Deel Deze Pagina