ik zie er ook 5...ma toen ik die pics poste...paar posts terug..toen zeiden er ook mensen da ze die niet zagen terwijl ik ze wel zag :{ (jou pics zie ik btw ook gewoon hoor)
Dat heb jij iedere keer wanneer er foto's op het forum worden geplaatst. Probeer het eens door je firewall uitschakelen. De demo kan je ook hier binnenhalen. Wat is dit een funny game. Dit is Medal of Honor, maar alleen dan beter.
Een vriend van me zei ook dat hij nogal verbaasd was dat er al een demo uitkwam en dacht dat het een hoax was. Want hij was er om een of andere reden van overtuigd dat hij pas in 2004 uitkwam. Doet er verder ook niet toe, maar goed. Heb er echt zin in, hoop dat de online-play ook goed zal zijn. Misschien binnenkort nog een MP demo?
Het is dus zo dat er nog geen echte release date is gegeven. En dat zie je niet vaak als er wel al een demo vrij is gegeven (oke op breed na)
Het kan zijn dat er wel een Release data is, maar dat weet ik dan niet, maar verwacht dat hij rond begin/half Oktober uit komt. Kan iemand mij btw ook ff uitleggen wat een hoax is?? Kan niet alles weten
In dit geval dacht hij dat het een nep gerucht was. Een hoax is dus iets verzonnen om eoa reden. Btw, in de nieuwe Veronica staat dat ze hem eind dit jaar verwachten.
dit is naar mijn mening de overtreffende trap van mohaa, God, ik werd er in meegesleepd en ik heb 't level 6 keer opnieuw gedaan nadat ik em gehaald had.;...... wat een actie, die mortieren, dat geluid...
jep ik voelde precies hetzelfde. En heb 'm ook al 6 keer overnieuw gespeeld...alleen op very hard heb ik 'm nog net niet gehaald maar ja dat komt vanavond nog wel
Ik hoop dat ze dit niveau het hele lang spel kunnen volhouden, dus dat jij niet de enige bent. Maar dat er ook nog dingen omheen gebeuren. Als het level net begint moet je meteen omhoog kijken, dan zie je die vliegtuigen waar de AA guns op (gaan) vuren.
Ik ben em nu aan het downloaden, ik vraag me af of deze op mijn laptop gaat draaien. Het is een athlon 2500+, 512 mb intern geheugen, 64 mb videokaart (radeon 9000). Gelukkig heeft mijn laptop geen last dat ie na een tijdje gaat schokken, omdat ie warm wordt, dus we zien wel of ie draait, en hoe goed ie draait.
er zijn ook al mods voor de demo hier kun je van de nacht overdag maken en je kunt als duitser spelen. je kun hier het bericht lezen :http://www.gamer.nl/nieuws/18935 Verder vind ik hem ook echt wreed en heb hem ook al tig keer gespeeld Vooral als er een bom langs je neer komt in het begin en je effe een soort van verdoofd bent en niks meer hoort
Ik heb em zojuist gespeeld, en hij speelt perfect, op volle specs, draait ie perfect op mijn laptop. Damn, wat een sfeer heeft die spel joh, echt inderdaad veel en veel beter dan Medal of Honor
Idd, hij draait goed op Laptop. Draait zelfs nog goed op P4 1,7 ghz 256 mb ram en een Geforce 4 440 go 32 mb