Ik kan de paint job van de cadilac 1959 eldorado sevillle neit te pakken krijgen ik washinton D.C. bij de haven. als ik 150 rijd gaat hij gewoon niet hoog genoeg kan iemand mij helppen
Hulp Nodig Ik heb er ook aardig wat op los moeten springen, maar je moet gewoon zorgen dat je hard genoeg en hoog genoeg komt. Je met helemaal tegen de muur beginnen waar vuilnisbakken in de buurt staan en dan heel hard langs de bomen midden op de zandberg rijden om dan de paint job te verkrijgen Niet dat dit echt een tip is maar zo moet het wel Gewoon een paar of misschien 250 keer op af jumpen en je hebt vanzelf die paintjob. Zelf heb k alle paintjobs en alles helemaal uitgespeeld en dat was ook heel moeilijk. Jammer dat je geen live heb anders had k ut kunnen voordoen That is why Live X-ists
ik heb dat ook duizend keer moeten proberen, maar het beste is zelfs al op het gras ernaast beginnen, zelf schakelen en alles ontwijken. je moet denk ook geluk hebben het goede puntje van de zandberg te raken. succes
Ik heb die een tijdje terug ook geprobeerd, maar ik kreeg em niet te pakken. Ik zal het binnenkort maar weer eens proberen want jullie zeggen dat et gewoon moet lukken.
achteraan als je achteraan begint bij die containers zie je ook een weg... als je daar al een klein stukje op begint... tip: je moet geen damage streep hebben...
ik heb hem al, ik stond gewoon bij die containers tegen de muur en ik begon gewoon te rijden en ik reed ongeveer 140 en ton kwam ik er met de achterkan van m'n auto tegenaan en toen had ik um (ik vind die kleur niet eens mooi)
en ik schakelde ook niet zelf, dus ik denk dat het gewooon geluk was en dat ik de berg net op het goede punt raakte
Ja, das echt n klote paintjob. Ben dr ook aardig para van geworden. Uiteindelijk gehaald terwijl k t zelfde sprong als de 100x ervoor. Maar dat zal je cker wel vaker gebeuren. Be prepared
die van de saab in washinton is het moeilijkst... die moet je met manual nemen en dan in zijn 3 dan heb je hem
idd de saab was veel moeilijker door dat %@$@% muurtje bij de ingang, maar bij de eldorade seville was het idd gewoon kwestie van veel proberen en het goede puntje van de zandhoop raken, ik had ook dat mijn achterkant vaag omhoog kwam en hem raakte.
Vergeet niet dat je door het hek langs de snelweg kan rijden, als je gewoon op de snelweg begint, vaart maakt, en dan door het hek op de andere weg valt heb je nog meer vaart. Zorg idd niet dat je de bomen raakt. De Saab is idd nóg moeilijker, maar ook te doen