volgens mij betekent dat inderdaad, "nog niet bekend" en als die niet hier uitkomt, bestel ik hem wel vanuit Australie, hopen dat die daar wel uit komt
Ik kom iedere dag op een Game Cube site, gewoon leuk om te zien wat voor games daarvoor uitkomen.. hoe dan ook, ik lees tot mijn verbazing dat GTA/Vice City als een kut game word beschouwt, en iets als: Iedereen heeft dat spel toch al op de pc etc .. terwijl - zeker weten - veel cube bezitters het spel niet eens hebben en/of het spel heel graag willen hebben die toch zeggen: ''ik haat dat spel'' of je krijgt te horen: Weer natuurlijk voor die klote nix-box.. Hoe dan ook, ik ben er persoonlijk erg blij mee, want mijn PC kan dat niet aan , en m`n xbox uiteraard wel me = happy!!
tsjah ik vind het wel jammer voor de cubebezitters, maar die moeten dan maar voor TC gaan of ook een xbox kopen
Ik denk toch dat de meeste Cube-bezitters ondertussen ook wel een Xbox of PS2 hebben. Zowieso denk ik niet dat de Double Pack goed zou verkopen op de Cube kijkend naar eerdere dramatisch verkochte third party titels...
nee maar goed, het gaat om het gedrag, ze vinden de game diep in hun hard misshien wel leuker als Zelda - ik zeg maar wat - en toch beweren ze dat het een kut game is, misschien vinden ze het ook wel maar zeker 90% vindt het echt een coole game.. Maarja, Onze nix-box heeft nu eenmaal geld (lees: Microsoft+Bill Gates= dollars) en graag of niet ze gebruiken het..
Tja, het wordt er op die manier natuurlijk niet goedkoper op. ik wil: Ninja Gaiden Halo 2 Fable Sudeki True Crime Breakdown KotoR Starcraft: Ghost PGR 2 Kameo Perfect Dark 0 .. En nog wel meer. Ik update deze lijst wel ff een keer Maar das nu al 11 x €60=€660,-!! Dat wordt weer ff een bijbaan zoeken
Tja, als je kijkt naar de releasedates valt het wel mee hoor. Ik heb in de quote de nieuwste releasedates erbij gezet.
Eventjes enkele opmerkingen 1) Het gaat hier weliswaar niet om stokoude spellen. Maar echt nieuw zijn ze niet. (Als ze niet nieuw waren en apart verpakt, konden ze op de PS2 als platinum uitkomen) 2) De Games zijn veel kleiner dan bij True Crime. Voor degenen die het fantastisch vinden dat Rockstar de exclusiviteit met Sony heeft weten te omzeilen. Sony heeft RS gewoon de toestemming gegeven om wat poen te pakken op de rug van de XBOX-bezitters(met 2 niet-nieuwe games die de meesten al op PS hebben) in ruil voor de exclusiviteit van GTA4 & GTA 5
Gta rules!! Ben blij dat hij eindelijk op de box komt. Vice city heb ik nog nooit gespeeld dus dat wordt wel lachuh. Deel drie ken ik van de ps2 en heb ik al helemaal grijs gespeeld., maar aangezien ik de ps2 niet meer heb kan ik niet wachten todat hij uitkomt.
bron?! hoe weet je dit dan, wil ik ook wel een bron van hebben dan bovendien is GTA5 wel erg ver weg hoor, ik verwacht die pas eind PS3 of als launch van de PS4 ofzo als ze al zo ver vooruit gaan plannen pfff :{
kweenie of dat ik um ga kopen. Kep um al voor de pc. Ik koop um alleen als ie ook live kan. Ik denk dat dat niet kan aangezien de supersnelle release. Dat duidt op een regelrechte poort. Maar toch is het goed voor het imago van onze box. Heeft Sony dan echt toestemming gegeven om GTA op de xbox uit te laten komen??? Lijkt me sterk, want dan hadden ze hem wel gewoon GTA genoemt en hadden ze tommy Vercetti erin gelaten. Ze doen er alles aan om hun contact te omzeilen. Kan iemand bevestigen dat GTA4 en GTA5 exclusief voor de PS2/3 blijven?
tommy vercetti zit er volgen mij in, tommy speel jij toch, lijkt me een beetje raar als je niemand bent
Tja, maar ze kunnen het personage wel verwisselen voor een ander.. En trouwens.. Op de Xbox screens liep Tommy toch ook ?
Dit is zooo goed nieuws Ik ben blij blij blij! Ik wou destijds een PS2 kopen voor GTA3, maar kon ik niet door geld problemen. Nu blij dat ik die problemen had