ik ben wel benieuwd hoe lang iedereen over 1 game doet(weet niet of thread = goed geplaatst of al bestond) ik doe meestal 1 á 2 dagen over 1 game
mwah ligt eraan als het een rpg is dan doe ik er wel meer dan 100 uur over dus kotor en andere spellen 2 a 4 dagen maar dan spel ik niet echt intensief.
Dat is zo verschillend per spel. En ik ben bang dat we hier alleen mensen krijgen die bluffen over hun snelheid. Als ik een spel speel, speel ik het lekker op mijn gemak, en probeer ik zoveel mogelijk extra's en sidequests te versieren. Denk niet dat op deze vraag een antwoord kan gegeven worden.
Toch wel een aantal weken hoor, eerst het spel snel; uitspelen (voor de kick) en daarna nog een keer opnieuw om alles te unlocken , maar de eerste keer blijft de beste.............
Ik ga daar dus echt niet op letten... maar ik denk dat ik wel een weekje over 1 spel doe, soms meer. Ik heb nml ook meer dingen te doen dan dat spel spelen... Maar ik ga daarna altijd de extra's unlocken/moeilijker niveau uitspelen enz...
Hangt er echt vanaf welk spel. Tony Hawk kan je bv in een dag spelen uithebben. Terwijl amped, morrowind...je dan weer wat langer bezighouden. Nutteloze thread dus
Ik speel eigenlijk alle spellen doorelkaar, vind het niet leuk om de hele tijd met 1 spel bezig te zijn. En speel ook nooit langer dan 3 kwartier ofzo, dan heb ik het wel weer gehad. Dus doe heel lang met spellen, en dat vind ik alleen maar chill*) .
de MEESTE fps in het weekend (dan zit ik ook wel lang btw), en over een rpg 2 á 4 weken (met trainen 4, zonder ECHT goed te trainen 2 á 3 weken) deze berekeningen zijn gemaakt in de vakantie
Tegenwoordig speel ik de meeste spellen niet meer uit. In mn N64 tijd deed ik dat nog wel. Een game als Halo moet je natuurlijk uitspelen (paar dgn over gedaan) TS2 binnen een week op normal (niet non-stop gespeeld) Sega GT 5dgn ongeveer (elke dag ongeveer 3 uurtjes gespeeld)
ik ben denk ik de traagste van allemaal. ik speel sowieso niet elke dag. en als ik dan speel, dan is het maximaal 2 uur achter elkaar. over splinter cell heb ik bijvoorbeeld maanden gedaan. zelfde met halo. alleen van de zomer was mm3 's avonds een uitzondering, dat speelde ik dan weer wel een hele avond (3 a 4 uur).
Meestal doe ik 2 maanden over een game en heb ik de eerste drie levels gehaald, dan doe ik hem weer weg omdat ik weer anderen heb. Zo zit ik dan een beetje in een vicieuse cirkel.