Das dan VET balen......deze game ziet er op pc egt vet uit. En als je ziet wat je allemaal kunt.......dit is pas een echte RPG
Jajaja KOTOR is toppie.....maar Galaxies is egt stuk vetter....veel groter en je kan dus egt doen wat je wilt....maar KOTOR wil ik ook niet missen
15 Euro per maand heb ik nog niet zo'n problemen mee, als het een megagoed spel is. Maar het schijnt dat hij helemaal vol met bugs zit en na een tijd dodelijk saai wordt. Daar heb ik wél problemen mee.. Starwars Galaxies is trouwens gecancelt voor Europa (PC versie), met als rede de bugs.
Galaxies moest echt een slechte game zijn als ik de reviews lees uit Amerika. En hij zal wel nooit op de Xbox uitkomen, want het is een game van Sony
Is tog game van lucas arts????Denk niet dat lucas arts dit uit handen geeft aan Sony,maar ja we zien wel.Eerst maar eens KOTOR en Jedi Academy
Sony heeft de techniek gebruikt van een andere MMORPG die ze draaien ( ben naam even kwijt ). En daar is Galaxies op gebaseerd.
mensen, bij www.gamez.nl staan bij de releases in december 2004 star wars galaxies voor de x-box hoor mensen , kijk maar www.gamez.nl releases
Everquest = van sony, dus lucasarts heeft die zooi van Sony gekocht. Denk dus dat ze zelf mogen kiezen of hij op de Xbox gaat of niet. Maar mischien heeft Sony er voorwaarden aan gegeven.