Hahaarz, sukkelaartjes. Wij in belgië hebben praktisch in elke grote stad een gamemania die alle recente titels heeft. Als ik es goesting heb om een gamepje te testen, ik pak mijn velo, rijd 5 minuten en heb keuze uit tig games. Eat your heart out Dutchies
Uw statement hier is anders ook best nuttig hoor. Bij mij gaat het nog altijd over het huren van games hoor lieve jongen.
Weet iemand waar je in arnhem kan huren? bij ons in huissen, net onder arnhem nergens, en heb ik arnhem zuid de video land al eens geprobeerd, maar daarook niet
Haha, jullie hebben al geluk met ps2 games, Wij hebben hier in rijssen alleen een videoland die een paar nitendo 64 en ps1 games verhuurt. En dat voor 4 euro per dag
Iemand die weet of er in Enschede wel 1 is? Kost me weer een miskoop minder(ja die bestaan in de X-Box wereld)
Al surfend kwam ik dit tegen op internet, een online videotheek: http://www.plusdvd.nl/ Voor 14,95pm kan je onbeperkt dvds en games huren zolang je maar wilt, zolang je er maar 1 tegelijkertijd in huis hebt. Ze sturen het op via de post en je kan het gratis terugsturen wanneer je wilt (zodra je bijv. de game hebt uitgespeeld). Momenteel hebben ze 17 Xbox games en een hele zooi voor de PS2. Voor mij een beetje te duur, maar wellicht iets voor de mensen die in afgelegen dorpjes wonen... Zie overigens wel dat je een GRATIS proefmaand kan nemen zonder verdere verplichtingen!
Ik heb er 1 gevonden in Amsterdam. Een videoland, met tram 1 of 17 , halte meer en vaart. €4,50 per spel. Ze hebben er een stuk of 20.
Bedoel je die bij keizerswaard daar is de nieuwste die ik heb GEZIEn dus niet gevraagd Deathrow: best wel oud dus