wou je soms zeggen dat het niet ongelofelijk zielig is om je als JJ van de PU uit te geven, terwijl zijn nickname duidelijk jjpu, niet jeroenr is... door de mand gevallen jong
en ik vind het best dat ze helemaal 'de man' zijn in de Nederlandse grootse hiphop-scene, maar moet die leefstijl zo nadrukkelijk doorkomen in een gamesprogramma?? Gamekings gaat over games, en de meeste gamers (tenminste, ik, en ik denk velen met mij) zitten niet in de ongelofelijk stoere hiphop-scene, dus gebruiken wij niet elke dag 'word up' 'nigga' 'dope' en weet ik veel wat voor gekke Amerikaanse woorden...
'dope'... betekent dat geweldig, redelijk, alleen leuk als je aan de drugs zit... het is gewoon geen Nederlands, en voor sommigen niet te begrijpen...
Ik persoonlijk begrijp het nog wel, maar het lijkt echt alsof ze een gangsta-uitstraling proberen te hebben, terwijl het gewoon Nederlanders zijn... beetje irritant is het wel...
/edit:
en ik dacht toch echt altijd dat regel een in de journalistiek was om zo goed mogelijk nieuws over te brengen aan de kijker
Laatst bewerkt: 5 sep 2003