[XOne] ADSL van Het Net!

Discussie in 'Games' gestart door ThaBEN, 5 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Heejs mensen!

    Ik wil van kabel internet overgaan op ADSL omdat deze sneller zou zijn!

    Maar nou weet ik niet zoveel van ADSL maar ik meen dat er 3 verschillende snelheden waren.

    Nu zag ik net op TV dat Het Net nu zo een aanbieding voor ADSL heeft.
    __________________________________________

    Nu tijdelijk 12 maanden voor € 17,95 per maand

    En gratis aansluitkosten.

    [​IMG]

    5 mailboxen met 5 e-mailadressen per mailbox;
    5 homepages, elk van 22 MB;
    een deskundige helpdesk;
    u bent online zolang uw computer aanstaat;
    continue Internet-toegang tegen een vast maandelijks bedrag
    (inclusief 250 MB dataverkeer);
    'gewoon' inbellen (analoog en ISDN)
    Max. 10% korting op de SMS diensten van Het Net

    Voor meer info klik dan op deze link

    http://www.hetnet.nl/adslvoordeel/
    ______________________________________


    Heeft er iemand ervaring met ADSL van het net?

    Ik heb momenteel een internet verbinding via de KABEL van @HOME.

    Zit er verschil in snelheid? Of nog andere nuttige tips waar ik rekening mee moet houden?

    Greetz Tha B.E.N.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  2. J.faber-m.faber

    J.faber-m.faber XXXL

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat kost het na een jaar...?
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ey,

    ADSL kan sneller zijn dan kabel, maarre dat abbo dat jij noemt is het "instapmodel" ADSL. De snelheden gaan dan nog net (iig niet geschikt voor X-Box Live), maar een datalimiet van 250 MB is echt niks. Dat is nog niet eens 1 CD!!!!!!! Kijk is op deze en kies daar een mooie uit of surf is naar MyCom, want My ADSL ziet er ook niet verkeerd uit.

    Hoop dat dit wat helpt,

    Greetingzzz,
    Rox
     
  4. J.faber-m.faber

    J.faber-m.faber XXXL

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook @home Breedband en denk erover om naar ADSL over te stappen om wat goedkoper uit te zijn. Om de snelheid moet je dat echter niet doen, @home scoort heel hoog (kijk maar eens bij de vergelijkende rapportages van www. speedtest.nl). @home Breedband is supersnel met downloaden en de uploadsnelheid is net snel genoeg voor Xbox-Live. Ik speel 's avonds laat Unreal Championship met mijn Amerikaanse collega's en heb geen enkel probleem. Maar het is niet goedkoop.
     
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je nu @home breedband of @home basis?
    want als je nu breedband hebt en je wilt overstappen op dit abbo van Het Net is het weliswaar goedkoper maar ook veel en veel langzamer. om te vergelijken; met @home breedband kun je downloaden met ongeveer 300KB/s en met dit abonnement van Het Net is de downloadsnelheid 32KB/s
    groot verschil dus

    maar als je NU @home BASIS hebt, kan je hiermee wel wat voordeliger uitzijn, Basis met @home kost 30 euro (5 euro meer dus dan HetNet )en daarmee download je met ~39kB/s, en met HetNet 32KB/s, niet zo'n heel groot verschil dus qua downloadsnelheden

    Met @home Basis en met dit abbo van Hetnet kun je trouwens niet op XBOX Live, omdat de uploadsnelheid daar simpelweg te laag voor is... met @home breedband kun je wel op live

    wat overigens ook wel belangrijk is, is de datalimiet
    ik zie dat je bij HetNet maximaal 250MB per maand kunt downloaden, dat is niet erg veel
    met @Home breedband en basis kun je wél onbeperkt downloaden, maar of dit belangrijk is moet je voor jezelf afwegen...

    Ohja, wat ik nu ook zie is een andere ADSLaanbieder, ZonNet, die exact dezelfde snelheden als HetNet hanteert ( 256K Down > 64K up) maar dan voor €14,95, toch 10 euro (!) verschil voor dezelfde snelheden. ook zonnet heeft een downloadlimiet van 250mb

    http://www.zonnet.nl/breedband/budget_popup_verg.html

    hier een overzichtje die ik vond op de site van zonnet...
    het slimste om te doen is gewoon een beetje alle sites van providers langsgaan, en letten op acties zoals gratis installatiekosten etc.
    op www.speedtest.nl staan trouwens ook goede prijs/snelheid-overzichten :)
     
  6. J.faber-m.faber

    J.faber-m.faber XXXL

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Tiscali is ook begonnen ADSL aan te bieden voor zo'n bedrag... volgens mij is er een prijzenoorlog aangebroken. Even afwachten kan best lonen!!:p
     
  7. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar die van Tiscali is wel een heel stuk sneller. Voor €19,95 per maand krijg je 512 kbit/s download en 256 kbit/s upload (dus geschikt voor Xbox Live). De datalimiet is 2000 MB.

    Helaas is het nog lang niet overal beschikbaar, maar als je dan toch iets anders wil, moet je zeker even bij Tiscali kijken of dat al beschikbaar is bij jouw.

    Edit: Ik zie de kleine lettertjes nu en die €19,95 is alleen voor het eerste half jaar. Daarna betaal je €24,95.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  8. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    woow das echt niet duur :eek: misschien moeten wij ook maar es overstappen; nu hebben we kabel van @home maar de kabelproviders doen nog niet écht zó mee met die adsl-prijzen-oorlog, jammer |:-
    maar voorlopig wacht ik nog wel even, ik hoop dat dat iSwitch goed uitpakt, dat zou toch wel een geweldige oplossing zijn _O_
     
  9. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohjah ff nog ter verduidelijking ik heb @home BROADBAND! En downloaden is wel belangrijk voor me! Haha ik download zeker minimaal 3 gig per maand ofzo!

    En ik deel ook nog eens mijn verbinding met mijn broer en die downlaod net als mij bijna 24/7!
     
  10. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Plz dont go Hetnet! Ik zit al sinds 14 maart te wachten om het abbo te veranderen! Probleem bij Hetnet is dat ze maar één soort abbonement aanbieden, en je daar dus een jaar aan vastzit. Ben je niet van plan om Live te gaan, zie ik echter geen problemen (al is de upload wel eeeeeerrug langzaam).

    btw, van een datalimiet heb ik na een half jaar nog nix gemerkt! Heb echt wel paar gig per maand gedownload...
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  11. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met zijn tweeën 24/7 zit te downloaden zou ik toch iets zoeken zonder datalimiet, want die 250 MB heb je waarschijnlijk binnen een paar uur op en dan mag je de rest bij gaan betalen.
     
  12. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je voor hccnet gaan heb je nu ook korting check maar www.hccnet.nl
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    ADSL Lite wordt niet ondersteund voor Xbox Live.

    Klaar, dus. Zloty.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina