Bedroevend laag niveau threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 2 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Re: mierenneukers

Wetboek is met een T, woordenboek is met een D, misschien dat jij daar es in kan gaan lezen!!

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5

Mischien zoals mike zei nutteloos maar toch...

Xbazar moet gewoon streng opgetreden worden,het zal wel niet zoeveel problemen geweest om niewue thread aan te maken en zelfde tekst met CTRL+v weer neer te zetten lijkt me.En hoofdletters en punten zijn normaal nederlands en leest veel duidelijker.En omdat die mod een andere mening dan jou heeft is ie je 70 euro schuldig?Nee,het is je eigen schuld,je moet de feiten en info lezen over een spel en dan kijken of het je iets lijkt.Ik heb het gevoel dat je alleen naar de punten heb gekeken.En wat heeft nu het wetboek met de FAQ te maken...
    Hier gelden hun eigen regels niet die van het nederlandse wettenboek,en sinds wanneer moet je dat als mod uit je hoofd kennen dan(de Faq regels k,maar dat wetboek?...)
    En zoek je medelijden ofzo,lijkt net of je ze uitdaagd van ban me maar...,volgens mij zeg je dat door die 70 euro wat overigens dus je eigen schuld vast was....

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Op zich ben ik het helemaal met D.L eens, als we je leven hier zo ontzettend vervelend maken, ga dan lekker naar een ander forum, iedereen blij! :+

Die lange lap slecht-gespelde tekst met die ontzettend irritante/nutteloze/kinderachtige enters midden in de zinnen hebben we hier nl. al tientallen keren eerder gezien maar er stond wel een origineel stukje in:
    Wat wil je hier in hemelsnaam mee zeggen? 8) :D

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Aangezien hij het over een wedboek heeft, de regels van de TOTO misschien?

Het is gewoon heel erg irritant lezen als die hele lappen tekst plaatsen zonder leestekens of enters.

Tuurlijk maakt iedereen weleens een srijfvout :eek: , maar je kan me niet vertellen dat sommige dingen per ongeluk gaan.

Een voorbeeld uit de thread "Bestaan er ufo's" :

ik gloof er wel ik, ikzelf woon in ede. Ik werd s'nachts een keer wakker van heel vel licht dat uit het raam kwam( dit is egt waar) ik wou kijken maar het was glijk weg. Toen de volgende ochtend de krant las, las ik dat een vrouw uit ede in een flat(een straat tegenover mij) ook het licht hetzelfde velle licht had gezien......ze had zoiets nog nooit gezien, ik ben naar haar toegegaan....en een praatje met haar gemaakt, zei dagt dus dat het alliens waren, ik zou niet weten wat het anders moest zijn, het was zo vel. sinds toen slaap ik niet meer lkkr als ik licht zie.

p.s: dit is egt geen lul verhaal

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    En ik wil nog steeds weten waarom ik het wetboek moet lezen van slicer... :{

6. jeroen18xbox18

jeroen18xbox18 face my face

Leuk Bevonden:
    0

Hoor hem...lees mijn verbeterde verzie en doe het dan tenminste zo.

Sorry voor mijn taal gebruik.
    Ik vind jullie allemaal een stelletje mierenneukers.
    Voor de stomste dingen geven jullie een ban of word er een thread gesloten.
    Voor beeld hier van is :
    Iemand bied spellen te koop aan en mr blond sluit hem omdat die jongen er geen 5 tussen heeft gezet.
    Hij had namelijk 5 spellen.
    Wat schrijf fouten betreft niet iedereen beheerst de nederlandse taal goed.
    Want wat the f**k maakt het uit of er punten of hoofd letters niet staan waar ze horen te staan.
    En dan nu de zoek functie...daar word ook vaak naar verwezen.
    Typ iets in en je krijgt 100 keer niks.
    Het forum is om vragen te stellen toch?
    Inplaats om als antwoord te geven dat je de zoekfunktie ervoor kunt gebruiken.
    Kun je ook normaal de vraag beantwoorden?
    Zelf vroeg ik eens of iemand het spel sw tcw kende
    kreeg ik het antwoord lees de review.
    Prima lees ik, Naar aanleiding van dat stukje kocht ik het spel
    omdat er stond dat het een goed spel was.
    Zwaar shit dus het spel 5 min gedaan en nooit meer aangeraakt.
    Iemad die het spel daadwerkelijk al eens gedaan had ,had me kunnen waarschuwen.
    Eigentlijk is die mod me 70 euro schuldig.
    en dan nu de faq.
    Je moet hem lezen,lees de faq eens door zoiet staat meestal achter een gesloten thread.
    Hoeveel van jullie (en dan heb ik het nu even over de mod's)
    heeft ooit al eens het nederlandse wedboek gelezen?Geld natuurlijk niet voor de belgen.
    Jullie weten toch dat je verplicht bent om dat uit je hoofd te kennen?
    Wedden dat geen van jullie het ooit gelezen heeft?
    Maar wel als een bloedhond achter onbenullige dingen aanzitten.
    Begint hier een beetje op auswitch te lijken.
    Ja ik weet het ik heb het verkeerd geschreven.
    En nu komt het leukste :
    Omdat ik achter de mod's aan zit...zal ik wel weer een kruisje achter mijn naam krijgen of misschien (en daar zijn ze goed in )verbannen.
    Och als we maar allemaal in liefde met elkaar kunnen leven.
    groetjes van mij

Zeg nu zelf gastje is dit beter leesbaar of niet?
    (ik heb niks tegen julie modjes hoor maar ik laat hem zien hoe het moet.)
    Ik vergeet zelf ook wel eens een hooftletter of maak een spelfout of mis een puntje en dat hebben de moderators ook wel eens maar ik maak geen lap half onleesbare onzin.
    En probeer die moderators maar niet uit te lullen want dat lukt een laag iq type als jou toch niet.
    En koop een woordenboek en ga je school overnieuw doen... Dan kom je nog eens verder in de maatschapij.

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: mierenneukers

je hebt t irritantste erin laten zitten...:{

8. jeroen18xbox18

Leuk Bevonden:
    0
    en dat is?

9. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op jongens.. De titel van deze tread is "Bedroevend laag niveau threads" en wat gebeurt er? ja hoor het niveau daalt.
    Leuk als je zon tread opent en hij heeft helemaal gelijk, maar het slaat meteen weer op een ander onderwerp over. Die lap tekst komt nu al 10x voorbij.... Als je iets zegt, geef dan ook aan waarom je zit zegt! Dan worden vragen als: en dat is? et vermeden.

Of zeg ik nou bullshit??

10. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nou....wat denk je van al die halve regels???

ik dacht dat t wel duidelijk was....zie:

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  11. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1

Misschien moet jij ook eens een woordenboek kopen want wetboek is nog steeds met een T !!! Als je iets doet, doe het dan goed.

12. jeroen18xbox18

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon gequote en alle leestekens en hooftletters gebruikt en wat vaker op enter gedrukt. Ik heb mischien wat schijffouten over het hooft gezien maar laat gewoon zien aan hem dat als je punten hooftletters etc gebruikt zelfs zijn verhaal wat duidelijker word snap je.

13. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel eens met blaauw, maar hij moet niet vergeten dat hier 7500 membertjes zitten en dat je er dan altijd bij hebt die beginnen te kloten. Ik zelf heb het idee dat ook de crew het ook een beetje zat is. Aangezien er bij het sluiten van bijvoorbeeld een thread niet of nauwlijks uitgelegd wordt waarom. Jullie zullen wel voorbeelden willen nou dat is heel simpel zoek wat gesloten threads op van de laatste tijd. Mijn oplossing zou zijn om gewoon de touwtjes wat strakker aan te trekken en sneller met bijvoorbeeld waarschuwingen en bans komen. Het is mischien geen pretje maar het moet gewoon even. Het is allemaal best wel vervelend en mischien is er ook geen goeie oplossing. Dus mods/admins strenger optreden en mischien toch eens het commentaar gewoon negeren, volgens mij word je daar alleen maar moeier van ;) ! Ik wens jullie in iedergeval veel succes met het aanpakken van dit probleem. Groeten, Pablow...

14. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Is het met Pablow eens. _O_

15. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel speculeren wat hij bedoeld, maar als hij dit echt bedoeld is het een enorm kromme redenering. Hij beweerd dus dat je de xbw FAQ van misschien 3 A4tjes text niet hoeft te kennen. Dit is namelijk net als het Nederlands weTboek verplicht om te kennen. Hij vraagt dus aan jullie, mods, of jullie het wetboek uit je hoofd kennen. Het antwoord hierop is uiteraard nee en daarom hoeft hij ook de FAQ niet te kennen. 8)

Krom vind je niet? |:-

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ohja, nou zeggen we ook niet dat je de FAQ uit je hoofd moet kennen, je moet je er alleen aan houden! :+

(En ja, ik hou me ook aan het Nederlandsch Wetboeck, dus zeg maar dag tegen je flauwe argument :cool:)

17. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad, zolang je geen waarschuwingen krijgt is het geen probleem dat je hem niet uit je hoofd kent, je houd je er gewoon aan net als de Nederlandse wet.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14

Ja, die weddenschap neem ik met genoegen aan. Waar wedden we om? Zullen we afspreken dat de winnaar twee games van de verliezer mag uitzoeken?

Ik heb voordat ik in militaire dienst ging mijn kandidaatsexamen Nederlands Recht gehaald aan de (toen nog) Katholieke Hogeschool Tilburg.

Zet je games-lijst maar even in een PM, dan zoek ik vanavond even die twee games uit.
    Afgezien van het feit dat het me VRESELIJK tegen de borst stuit dat ik door jou met een Nazi word vergeleken...

... is die vergelijking in strijd met de Nederlandse Wet en zelfs strafbaar gesteld.

Ik verwacht derhalve dat je die uitspraak intrekt. Doe dat maar in die zelfde PM waar je je gameslijst in zet.

Overigens... Ik ben in kamp Auschwitz-Birkenau (Polen) geweest (lang na de oorlog, gelukkig) en heb enigszins een indruk kunnen krijgen wat zich daar moet hebben afgespeeld. Je weet niet wat je schrijft. Als je wist wat daar was gebeurd of als je er zelfs maar een vaag vermoeden van zou hebben, dan zou je dit soort verschrikkelijke vergelijkingen niet schrijven...

20. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt altijd zo moe van dit soort threads maar goed.

Mensen doe nie zo moeilijk het leven is al moeilijk genoeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina