Deadly Skies: is het €70 waard?

Discussie in 'Algemeen' gestart door 100%Jean, 28 mei 2002.

1. 100%Jean

100%Jean Guest

Wie kan me zeggen of het spel Deadly Skies (Air Force: Delta Storm) €70 waard is. Het lijkt me wel een vet spel maar ik zou graag wat meningen horen van jullie. Thanx

2. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wel eens willen weten of dit iets is, want om nu strax weer een race-game aan te schaffen vinnik toch ook wel een beetje belachelijk ;)

3. LLas

LLas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet zo'n goed spel.
    De graphics zien er wel aardig uit, maar de gameplay schijnt niet zo goed te zijn.
    Geen gevoel van snelheid, vliegtuig draait te langzaam, eentonig enz.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Verwacht dit weekend een review van dit spel..

5. jvalks

jvalks Find the bird!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel een aardig spel, maar jullie betalen iets teveel! Ik heb er €67,95 voor betaald bij Dimension Plus.

6. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    € 64-. bij Free Record Shop (Met een Coca Cola Card) !

(10% korting op alle software bij FRS met een CCC) !

7. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker belangrijk wat het spel kost, er wordt gevraagt hoe het spel is ?! ... hoe is de gameplay, graphics etc.

8. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me nog wel herinneren dat ik vroeger bij vrienden wel eens een spel speelde op de (S)NES ... Top Gun ofzoiets... als het een beetje die gameplay heeft dan lijkt het me wel een cool spel. Niet teveel simulatie, maar gewoon instant fun en actie :D

9. sirrah

sirrah wait i'm reloading

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem en hij is absolut goed maar wel veel van het zelfde.
    maar ga niet voor het grafische of voor het orgineel. het is een makkelijk spel (ik ben bij missie 20 v/d 50) en ik heb hem geruilt voor jsfr maar ik denk wel dat ik het kopen zou overwegen als ik (helo en pgr al zou hebben)

10. 100%Jean

100%Jean Guest

thanx voor de reacties!

11. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij is niet de 70 euro waard that game suckssss

12. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je toevallig ook nog ff onderbouwen waarom het suckssss, want ik zit namelijk ook te overwegen dit spel aan te schaffen.

Dat reward-pack schiet niet op, dus ik ga denk ik zelf binnenkort maar een nieuw spel halen en een beetje vliegen lijkt me wel relaxed

13. sirrah

sirrah wait i'm reloading

Leuk Bevonden:
    0
    nog even wat info:
    je begint op een wereld map met allemaal punten met lijnen er tussen iedere punt is een kleine missie en je heb ook nog grote missies vaak moet je om een grote missie te spellen eerst een aantal andere kleine missies doen voor dat je er kunt komen.
    er zijn ook nog bewegende missies op de map.
    de grote missies zijn wel allemaal anders en zeer leuk.
    iedere missie die je voor het eerst hebt gehaald (er zijn bij mij tot nu toe vier verschillende kleine missies die je vaker tegen komt) unlocken een 1 a 2 vliegtuigen deze kun je kopen met het geld dat je tijdens de missies heb verdient.

het vliegen is zeer simpel. je heb de volgende functies
    gas / rem / sturen / rollen / geweer / raket / map / viewpont (in of achter het vliegtuig)
    het raketen ontwijken is gewoon je vliegtuig draaien zodat de raket mis gaat.

maar het is een erg arcade achtig spel .

14. 100%Jean

100%Jean Guest

He Sirrah, als je bent uitgespeeld met het spel, en je wilt het kwijt, dan wil ik hem wel van je kopen:9 . Mazzel

15. Clock

Clock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naar mijn mening is het nog geen €10 waard :\

Heb vorige week een xbox gekocht, en paar games gehuurd waaronder deadly skies .... het is super onrealistisch, je moet amper iets doen buiten op de schiet knop duwen en een beetje tegen de thumbstick duwen ... gfx zijn niet slecht, maar ook weer niet zo goed, is fun voor 10 minuutjes, maar je word het snel beu.

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hij staat wel op OXM4, ik vind het nix... beetje weinig en niet leuke gameplay

17. maniac

maniac Gangsta shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit game voor mijn verjaardag gekregen.
    Ze hebben me dit gekocht zonder ik het wist, had ik het geweten ik had het nooit gekocht.
    Grafisch is dit spel zeker niet slecht, vooral wanneer je die raketten afschiet is de rook die dit spul achterlaat zeer realistisch.
    het is soms wat frustrerend als je een luchtruim ingenomen hebt en daarna ( als je niet snel genoeg je level kiest) het weer ingenomen wordt. je moet dit luchtruim dan opnieuw veroveren om verder te kunnen gaan.
    Ik vind het een toffe game voor eens tussendoor te spelen maar niet voor dagen na mekaar maar ik heb het dan ook gekregen eh.
    Als je een F16-freak bent of liefhebber van vliegsimulaties kan je dit spel wel aanschaffen. Spijtig dat de vliegtuigen niet echt wendbaar zijn. Ik moet er wel bijzeggen dat hoe meer geld je verdient hoe beter (en 'wendbaarder') de vliegtuigen worden.
    Ik zou zeggen: maak je keuze...

Greetz,

Deel Deze Pagina