Ik denk dat we hier een duidelijk voorbeeld hebben waarom een strenger beleid deze site geen windeieren zou leggen. Hiermee bedoel ik de x-box lord case.
Wat betreft Rich kan ik en ik denk de meeste members daar geen duidelijk oordeel over geven, enige wat ik van hem weet is de link die niekname toonde.. Daar zegt ie wat dingen die hij misschien beter niet had kunnen zeggen , aan de andere kant doen een paar dat ook.
Maar wij weten niet wat hij eventueel aan pm's etc gestuurd heb, info die de mods dus wel hebben en aangezien IK vind dat de mods/admins tot dusver nog nooit iemand onnodig (lees oneerlijk) geband hebben ga ik er in dit geval ook maar van uit dat het terecht was.
Dat mensen vragen hebben hierover kan ik begrijpen, vind het ook netjes dat mr Blond antwoordt en eigenlijk hoort dat ook wel een beetje, tenminste vind ik. Wat ik alleen jammer vind is dat de banbeslissing in twijfel wordt getrokken en dat ze zich genoodzaakt voelen om zo'n beslissing tenopzichte van members te moeten gaan verdedigen, een beetje vertrouwen in de mods en admins mogen we best hebben.!
Laatst bewerkt: 5 sep 2003