Project Gotham Racing 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 13 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij wordt dit spel helemaal niks voor mij. Toen ik een filmpje zag een tijdje terug bij Gamekings zagen de gebouwen en de rest van de omgeving er heel erg grijs uit. Ook zag je de gebouwen in een keer verschijnen in de verte. Natuurlijk draait niet alles om de graphics, maar de besturing lijkt me ook niets. Dit komt omdat het een arcade spel is en de besturing waarschijnlijk heel onrealistisch is. Dus elke auto rijdt haast hetzelfde behalve de topsnelheden die wel verschillend zijn.

    Heeft iemand al ervaring met het rijgedrag van de auto's in PGR2? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe verschillend die auto's nou rijden. Hoe zit dat met PGR1 is daar veel verschil tussen de auto's.
     
  2. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Over PGR2 kan ik nog niks zeggen, maar bij deel 1 besturen de auto's zich toch wel heel verschillend.
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    ik vond die straatjes veel te nauw bij 1 en dan die imens grote lichtgevende borden zo nep. Voor de rest was het wel aardig.
     
  4. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan je nou zeggen dat je dit spel helemaal niks vindt als je het niet hebt gespeeld. Kijk als je PGR niks vond kan ik het nog begrijpen, maar die heb je ook niet gespeeld. Ik kan je vertellen dat de handiling in PGR al heel verschillend en uitdagend was, en in 2 lijkt dit alleen maar verbeterd, en kwa graphics wordt dit de mooiste race game die er is, dus daarover zeuren vind ik al helemaal vreemd. kom op kijk hier eens naar
    [​IMG] [​IMG]
     
  5. doOpY

    doOpY Appel de Pappel

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dan ook WORDT en niet VIND
    effe goed lezen voordat je een hoop gezeik heb ;)
     
  6. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk doopy ik reageer gewoon op deze onbeargumenteerde opmerkingen, hij heeft het spel nooit gespeeld en ook niet het vorige, en gaat alleen af op het gegeven dat het een arcade racer.
     
  7. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al meerdere in game filmpjes gezien.
    pgotham_030725_yokohama1 t/m 3 met een gele BMW
    en een paar filmpjes met een Enzo/Lotus en bumpercam view.

    Wat me vooral opviel is dat er echt ontzettend veel details in track / steden zitten verwerkt. De belevingssnelheid van de Lotus 430r zag er redelijk uit. De topsnelheid van deze wagen zit op 3/5 deel van de snelste wagen in PGR2. Ik geloof dat het wel goed komt met PGR 2 :) . Met Rallisport Challenge geniet ik ook nog steeds van de omgeving graphics...
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  8. DeLanguh

    DeLanguh PowerRacingTeam

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit spel wel bij mun collectie kan worden toegevoegd, aan de graphix zal ut niet liggen, ben alleen benieuwd naar de besturing. :)

    Het water liep mij uit de mond toen ik de screenshots zag, met een woord: wauwwwww 8)
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik ben voornamelijk benieuw naar de Hong Kong levels :)
    Ik heb trouwens nog geen plaatjes gezien van races door de straten van Hong Kong.
    Hebben ze trouwens voor de oude gebieden als japan, New york etc. wel nieuwe gedeeltjes gedaan, of zullen dat dezelfde omgevingen en banen zijn!?
    Ook hoop ik dat je nu wel wat meer 'leven' op straat ziet, want PGR ziet er soms echt levensloos uit, met echt niets en niemand anders op de wegen.
     
  10. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] Hong Kong
     
  11. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL denk niet echt dat het fout gaat bij de "handling" van de auto's en met de snelheid enzo..
    als ik namelijk in pgr1 met een slome auto rijd, heb ik dat ook wel.. beetje dan:p..
    en de handling in pgr1 is ook uitstekend, dus ik verw8 echt nix anders dan "alleen maar beter" in pgr2!!..

    dat was t, moest eruit sorry*)
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    ziet er meer uit als de dreamcast versie:{
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eerste deel best leuk, alleen dat Kudos systeem leide wel tot ergenis
     
  14. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die achtergrond wel erg simpel
     
  15. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt het denk gewoon helemaal :)
     
  16. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ze zullen nog wel veel verbeteren
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nee ik meende het sirieus :9

    volgens mij is dat een pic van de dreamcast versie...
     
  18. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, als al die gebouwen real time gerendered zijn , dan is dat best mooi. Gezien de hoeveelheid, hoogte en afstand.
    Met daarnaast alle effecten en details van dichtbij die je op dit plaatje niet ziet.
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    vergeet niet dat de dreamcast aardig goede gfx tevoorschijn kon toveren voor zijn tijd. (soul calibur)
     
  20. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    De Bentley GT die je ziet bestond nog niet eens ten tijden van de Dreamcast release :+ Zal niet meevallen dus dat dit de Dreamcast versie is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina