Een paar weken terug heeft mijn broertje Fifa 2003 gekocht. Het bevalt goed maar inmiddels hebben we en hele waslijst savegames, waaronder ook een paar die we niet meer nodig hebben. Het punt is nu dat we niet weten hoe we die moeten verwijderen. In het spel zie ik daar niks van en als je via het Xbox start-menu naar memory gaat kun je alleen alles maar verwijderen. Weet iemand of je ze wel kunt verwijderen en zoja hoe dat moet?
Als je naar dat memory menu gaat gewoon in het xbox-hoofdmenu. Kan je dan niet naar de Fifa saves gaan, en dan naar rechts drukken om ze allemaal apart te selecteren?
da moet gaan :{ lukt bij elke andere savegame ook van een spel....je zal wel nie snappen wat ie bedoelt /edit: en reageer in het vervolg wa kalmer
waarschijnlijk gaat dat idd niet zo, op de pc werden alle opgeslagen spellen als één file opgeslagen, dus ik veronderstel dat dat op de xbox ook zo is, als je er dus vanaf wil moet je gewoon heel die save deleten, alleen ben je dan ook je spellen die je wel nodig had kwijt. wat op zich niet zo'n ramp is in deze fifa, in de volgende zou dat wel eens erger kunnen zijn tgv de niewe carreer mode, waarin je carreer punten moet verdienen enzo.
Je kunt alleen maar deleten als het spel aangeeft dat je teveel saves hebt, als je dan een nieuwe save wilt opslaan dan vraagt hij gelijk welke files je wilt deleten.