Design 2.1 Speaker set

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rivanov, 6 sep 2003.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik zit nou in het nieuwe Intertoys boek te bladeren..en ik zie bij de Xbox sectie de Design 2.1 Speaker Set staan (merk is niet te lezen) voor maar 49,99 euro

dat schilt toch weer 20 euro met de 2.1 set van Thrustmaster

mijn vraag..heeft er iemand ervaring mee? met dit setje..of heeft er nog niemand van gehoord...zoals ik voordat ik dit in het boek zag 8)

2. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een aardigge technologie maar hij is wel al achterhaald.
    K'weet niet of ie goed is maar hij ziet er aardig uit

3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    dat thrustmaster setje is 50 euro
    hij was 70 (toen ik hem kocht :mad:)

maar hij is aan te raden hoor, als je tv geen goed geluid heeft, 5.1 te duur vind, en hijs maar 50.

Ik vind het niet zo belangrijk of het 5.1 is, het kost alleen bijna 150 euro duurder

4. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je het niet eens inscannen ofzo?
    Ik ben namelijk geinteresseerd in een 2.1 setje, maar ik heb geen intertoys boekje:'-(

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Die Thrustmaster is goed hoor, zelfde prijs als dit merk en ook goed getest door XBM

6. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    miss stomme vraag hoor maar kan dje dat setje ook aansluiten als je tv alleen maar scart output heeft?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

alstublieft ;)

Laatst bewerkt: 7 sep 2003
  8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Tja, is vast wel leuk, maar ik weet niet wat voor TV je hebt.

Dit lijkt een imitatie van bose acoustimasss speakers waarvan het origineel ook niet echt briljant is. Maar je moet gewoon zelf gaan luisteren, kijken of je het wat vindt.

9. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    hmm dan zou ik die van thrustmaster gewoon kopen is dezelfde prijs en je weet dat het kwaliteit is (nee niet vergeleken met een 5.1 ok)

10. gerjan

gerjan Guest

om eerlijk te zijn, het is allemaal niets, beter een echt merk kopen en dan 5.1, die zijn echt niet zo duur hoor

11. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien antwoord op mijn vraag (stukje naarboven)

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    @ Quincman, ja dat kan, waarschijnlijk GAAT ie juist via je scart (maar dan wel via de gewone scart, en niet via de advanced) :)

13. gerjan

gerjan Guest

Check:

Goed merk, creative!

Creative Inspire 2400 2.1 Speaker Set for XBox Console

De Creative Inspire 2.1. 2400 luidsprekerset geeft de beste geluidskwaliteit in zijn prijsklasse. Hij is ontworpen om perfect samen te werken met alle SoundBlaster-geluidskaarten of stereobronnen en omvat 3 versterkte luidsprekers: een zware kubusvormige subwoofer die 12 watt RMS rijke, diepe bassen produceert, en twee satellietspeakers van 4,5 watt RMS met speciale drivers en geprofileerde voorpanelen, voor een optimale klankdispersie en een nauwkeurige akoestische beeldvorming. De magnetischeafscherming van de satellietspeakers voorkomt storing aan monitors. Met zijn onovertroffen geluidskwaliteit geeft dit krachtige, scherp geprijsde systeem games extra kracht en muziek meer zuiverheid.

prijs 44.90!!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2003
  14. gerjan

gerjan Guest

en zijn 5.1 broertje:

Creative Inspire 5500D 5.1 Speaker Set for XBox Console

Korte beschrijving:
    Het Creative Inspire 5.1 Digital 5500 luidsprekersysteem met externe decoder geeft schitterend surround sound voor weinig geld. Het is ontworpen voor buitengewone prestaties bij Dolby Digital-films, games en andere audio op 5.1 kanalen. Met zijn 48 watt RMS uitgangsvermogen ondersteunt het de meest dynamische en daverende effecten. Vijf akoestisch gebalanceerde satellietluidsprekers en een versterkte subwoofer zorgen voor een meeslepende, overweldigende luisterervaring. De onafhankelijke Dolby Digital-decoder met zilveren front is een verrijking voor elk interieur, terwijl zijn ingangen (line-in, coaxiaal enoptisch) een vlotte aansluiting ook met andere PC-bronnen mogelijk maakt, zoals DVD-spelers.De multifunctionele draadloze afstandsbediening staat borg voor comfort en gebruiksgemak.

prijs: €189.90

heb je ook wat;)

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Gewoon zelf de dingen uitproberen. het zal best goed klinken, en je kunt ze verder uit elkaar hangen dan TV speakers. Wat je koopt hangt helemaal af van je budget en je verwachtingen.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2003
  16. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij interroys kun je je geld ook terug krijgen, dsu dan kun je hem wel ff proberen

17. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee die heb ik gekocht, maar ik kan hem niet aansluiten want er staat in het aansluitingsschema een Scart Cable met 4 ingangen. Is dat een Advanced Scart Cable?? Zoja waar kan ik die kopen??

18. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu helemaal aangesloten, maar ik krijg maar geluid uit 1 speaker en de subwoofer. Als ik de witte en rode uit de Xbox Scart Cable haal en de witte en de rode van de 2.1 Set er in doet dan doet ie helemaal nix. Maar als je dan 1 rode van de xbox erin doet en 1 witte van de 2.1 Set dan doet ie het wel, alleen doet dan maar 1 speaker het. Kan iemand me helpen???

19. Black Talon

Black Talon tja............

Leuk Bevonden:
    0
    Best bommetje

als je de rode en de witte eruit haalt bedoel je daarmee uit je scart en stop je daar je kabeltje van de 2.1 set in?

als je hierop ja antwoord, dan klopt het.

je kabeltjes moeten niet in je scart maar je kabeltje wat uit je scart komt moet in je 2.1 set snappie?

20. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik haal die rode en witte van de Xbox eruit en die die rode en witte van mijn 2.1 set erin. Maar dan doet de set het niet.
    Maar als ik dan een witte van de Xbox erin doet en een rode van de 2.1 set dan doet maar 1 speaker het(dat is logisch want er zit er maar 1 in). Maar als je ze allebei doet dan doet de 2.1 set helemaal nix. Moet ik dan een Advanced Scart Cable aanschaffen???

Deel Deze Pagina