Ik wil vragen of jullie mij de charts van de console verkoop van de laatste tijd kunnen geven per console. Want ik heb deze nodig voor een werkstuk voor school, het liefst vandaag nog of morgen. Alvast bedankt
ooh.. als je mod bent mag je wel offtopic lullen? ik bedoel ik heb deze informatie nodig en dan zitten jullie ff een beetje dom te lullen
Totaal mee eens, kan je niet helpen, mag je niet reageren... Dat zijn jullie regels... Nouja, het staat toch op die pagina die Thalikz zei. Worden wel vaker op het forum gepost.
Stel je niet zo aan.... geez, als je het zo nauw wil nemen met de regels, dan kunnen we nert zo goed humor gaan verbieden op dit forum Ik zal wel in de FAQ zetten: vanaf nu mogen er geen grappen meer worden gemaakt...:{ oh en ontopic: in plaats van het jezelf zo makkelijk te maken en ons aan het werk te zetten, kun je natuurlijk ook zelf gaan zoeken.
nou als een member dat had neer gezet dan had ie waarschijnlijk wel een opmerking van de mods gehad. Kijk mij boeid het niet maar toch.... die charts zijn alleen van japan. En de sales van japan zijn totaal verschillend met die van de rest van de wereld over het algemeen
De voortrekkerij op dit forum is ècht zielig hoor. :{ Maar goed, als je met de zoek functie charts vind is er een hele grote kans dat ze al lang niet meer kloppen.
Lijkt me vrij duidelijk, WouteR post alleen nee, maar dan is het leuk en grappig en moeten we niet zo serieus doen. Als een member het doet moet hij niet zo off-topic reageren of be-argumenteren etc.
Fout. Wouter geeft antwoord op de vraag. Kort en bondig. Sommigen noemen dat bot, maar dat is een andere discussie. Wat Joriss doet, is gewoon een loze post plaatsen. Totaal niet als antwoord op wat voor vraag dan ook bedoeld, iig niet duidelijk. Een heel ander verhaal dus. Dus niks geen voortrekkerij, dit heeft alles met context te maken.
Ik doelde niet op de post van Joriss die idd nergen op slaat, had hem nog niet gelezen. Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen. Wat ik bedoel het zou toch fijn zijn als WouteR wat uitleg zou geven.
Ik geloof dat ik duidelijk was? Nee, wij gaan niet iemand voorzien van materiaal voor iets voor school wat hij zelf ook kan opzoeken. Last time i checked waren we een Xbox website, en is dit het Problemen/Suggestie/Opmerkingen forum van die website - Géén altijd-antwoord vraagbaak. Overigens moet het 'over het algemeen' gebeuren nu eens écht afgelopen zijn. Het moge duideljik zijn dat wij gewoon helemaal niks kunnen met 'nee ik kan geen concrete voorbeelden geven, het is over het algemeen'. Wat wil je dan dat er tegen wordt gedaan? Slaat echt nergens op...
Had dat meteen gezegd, dan was het iig direct duidelijk. Er zijn genoeg voorbeelden waarbij er word gezegd niet zo loos te reageren, of beter te beargumenteren. :{
Als de mannen van xbw het niet doen zet ik het maar hier neer. Hier kan je alle charts met betrekking tot games vinden. Even zoeken en je komt er vast wel uit..