Wat moet de xbox 2 hebben wat de 1e niet heeft.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slayer, 5 sep 2003.

  1. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    mmm.. beter controller... en iets minder M$ sfeer.. maar vooral die laatste gaat moeilijk zijn :p
     
  2. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag een pak goedkoper worden en toch beestig goed blijven ... (maar dat zal wel een droom blijven :'-()
     
  3. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Een optie om films of filmpjes op je harde schijf te zetten.
    En je kunt al gebrande muziekcd's afspelen op je xbox hoor!
     
  4. jeroen18xbox18

    jeroen18xbox18 face my face

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoef je aleen maar een reriteble cd erin te doen en hij leest hem.
     
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen als je een dvd-drive van Samsung in je xbox hebt zitten kun je CD-r's en CD-rw's afspelen
    :0 gelukkig heb ik er zo een

    samsungdrives hebben 2 kleine gaatjes links en rechts zitten als je hem opendoet en die van philips en thomson niet..
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Alleen maar met de Samsung? Niet met de andere 2 ?!:eek:
     
  7. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    1. (nog) meer games.
    2. Een wat hipper design
     
  8. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet kan dat nu alleen met de samsung ja :{
     
  9. gerjan

    gerjan Guest

    mijne draait alles, gebrande cdr cdrw alleen niet gebrande dvd's(films) maarja daar heb ik ook maar 1 soort van. niet gemod!
     
  10. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de Xbox2 wel een wat stijlvoller design mag hebben, zodat je je niet meer hoeft te schamen om hem open en bloot in je woonkamer te zetten.
    Hij moet ook met Blue-ray schijfjes werken en veel meer Ram-geheugen hebben, 1 gig ofzo.
    Qua harde schijf zal 20 gig wel voldoen denk ik.
    Verder dacht ik aan draadloze controllers die je kunt opladen aan je Xbox zelf en een super uitgebreide Xbox live service.
    Als je Xbox Live nog uitgebreider en de games nog ingewikkelder gaat maken, moet je natuurlijk ook snellere verbindingen hebben.
    Daarom lijkt het mij geen slecht idee om Microsoft zelf voor provider te laten spelen, zo heeft iedereen dezelfde, snelle verbinding (ik dacht aan 2Mbit up/2Mbit down sdsl) en daar wordt Live superstabiel door.
    Een ingebouwde 5.1 decoder/versterker zou ook niet mis zijn.

    Please, no recorder-shit, het moet een spelconsole blijven (eigenlijk vind ik DVD- en CD-speler al het maximum)
     
  11. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, het moet een console blijven, geen internet provider....
     
  12. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap je het dan niet?
    Ik bedoel:
    Een apart internet abbonement van Microsoft, enkel en alleen voor Xbox live, je kan het dus niet voor je PC gebruiken, het dient enkel om op live te gamen (het zou standaard in je Live abbonement moeten zitten)
     
  13. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt wel een beetje moeilijk dan he :{
    moet het dan via kabel/ADSL/WiFi ? en als je dan bv nu voor je InternetPC kabel hebt en MS biedt het aan via ADSL moet je ook weer andere shit erbij kopen zoals adsl-modem etc.
    lijkt me erg onwaarschijnlijk maar voor een zeer stabiel netwerk zou het een uitkomst zijn uiteraard!
     
  14. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry hoor maar wat moet je met een brander/internet enz enz op een spelcomputer? Het heet niet voor niets een SPEL-computer..!! Wat ik wil hebben in de Xbox2? Grotere hard disc, meer controllerports (want in die tijd hebben mensen tv's zo groot als een bios scherm:p) En euh nouja alles kan altijd beter en tegen die tijd hebben ze vast wel iets in het ding zitten wat je eerst als 'onmogelijk' beschouwde.. Maar voordat het zover is vermaak ik me wel met mijn huidige box! Waarom nu al over iets beters denken, je moet tevreden zijn met wat je nu hebt!
     
  15. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, alleen mooier en betere gameplay...

    Misschien wat virual reality of hoe je het ook mag noemen
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind dat de Xbox 2 een ingang voor video's & cassetes nodig heeft. En ook nog zo'n bekerhoudertje, net zoals je wel eens in de bus ziet. Deze dingen miste ik erg bij de gewone Xbox. :+
     
  17. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    mmm wat dacht je van Nintendo support?
    zou het niet fantastisch zijn als M$ en big N samen 1 console zouden maken? dan zou sony echt concurentie krijgen... en dat zou mooi zijn
     
  18. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom dan alleen Nintendo en Microsoft? En niet Sony en Microsoft? Of Sony en Nintendo? Ik denk dat ieder bedrijf zijn winst wil blijven maken en dit niet wil delen met een andere naam als Sony en Nintendo..
     
  19. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de xbox2 een stukje stiller mag worden en een aan/uitknop op de afstand bediening zou ook niet misstaan.
     
  20. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    sony maakt zelf amper baanbrekende games.. M$ heeft wel een aantal mooie 2nd party studios en ze zijn goed in marketing.., nintendo heeft de beste games ter wereld en trekt gelijk ook de wat kleinere gamertjes aan terwijl M$ zijn best doet voor de ouderen..
     

Deel Deze Pagina