De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heet ook gewoon GTA hoor, Grand Thieft Auto Double Pack, dus Tommy zal er ook wel inzitten, hij stond ook op de screens :)
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Even voor de duidelijkheid. GTA 4 is dus gewoon GTA : Vice City. En wat betreft GTA 5 oftewel hoogstwaarschijnlijk genaamd GTA : San Andreas, kan niemand dit hier bevestigen zolang Rockstar dat zelf nog niet eens gedaan heeft.
     
  3. Mak_Man

    Mak_Man Gaastra kiteboarding

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet. Vice City is gemaakt met dezelfde engine als dat GTA3 had, en wordt derhalve niet als echt vervolg beschouwd. Net als het volgende deel, inderdaad volgens de geruchten GTA: San Andreas genaamd, zal niet worden gezien als GTA4, omdat ook die waarschijnlijk ook op dezelfde engine gebaseerd wordt. Ik verwacht het echte vervolg (dus GTA4) pas op de PS3 (met dus een geheel nieuwe engine).
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou, als die pas op de PS3 komt, zal hij ook wel op de Xbox komen. Het contract is dan echt officieel afgelopen. Dus waarom zou Rockstar niet?
     
  5. Mak_Man

    Mak_Man Gaastra kiteboarding

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat Sony er alles aan doet (nog veel meer dan het nu Rockstar al betaalde) om ook dat deel (op de PS3 ) exclusief probeert te houden. Stel je eens voor: een op een splinternieuwe engine gebaseerde GTA als launch titel (of binnen de eerste paar maanden na launch). Daarmee vliegen de PS3's wel als broodjes over de toonbank. Een stuk of 5 miljoen broodjes in een keer wel te verstaan...En bouw je (wederom) een heerlijke voorsprong op t.a.v de concurrentie.
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dus jij beweerd dat GTA 4 dan een vervolg wordt op GTA 3? Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk aangezien de GTA serie bestaat uit losse games en niet uit vervolgen op elkaar. Het feit of men dezelfde engines gebruikt of niet heeft volgens mij ook helemaal niets te maken met of men een game wel of niet een vervolg noemt. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar ik zou wel graag willen weten waar jij deze info dan vandaan hebt gehaald.

    Mocht je gelijk hebben houdt dat dus in dat de serie imo wel heel erg uitgemolken gaat worden. Persoonlijk had ik met Vice City iig al minder plezier dan met GTA 3. Het is en blijft wel een top game, maar de verrassing was er al behoorlijk vanaf.
     
  7. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    is waar GTA 3 en GTA vice city verschilt niet zo veel nieuwe missies nieuw jasje en paar nieuwe dingetjes vond wel jammer
     
  8. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    vet dit is nu nog eens goed nieuws..:D
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit wordt de box art:

    [​IMG]
     
  10. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier al honderden discussies op andere fora over gevoerd en het is gewoon zo: GTA: Vice City is geen GTA 4. Rockstar heeft ook een keer gezegd dat GTA 4 nog moet komen. Nu krijgen we vast eerst GTA: San Andreas en daarna pas GTA 4. Maar zeker weten kan je nooit want je ziet het al met dit double pack, rockstar kan alle kanten op gaan :)
     
  11. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat nu ook bij play.com:

    [​IMG]

    Voor 34,99 pond (is 50 euro incl.zenden). Release staat op 4 november :)
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ok bedankt. Ik had dit nieuws iig nog nooit gehoord. Ik blijf er echter bij dat ze hun talent moeten gebruiken om nieuwe verschillende games te maken ipv weer een nieuwe GTA. Nog een deel kan ik nog wel hebben, maar daarna moet het toch echt wel afgelopen zijn wat mij betreft.
     
  13. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat MS hier ook op gaat bieden en dat het een xbox2launch titel wordt 8)
     
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel vet dat ie eindelijk 'ns voor de XBox uitkomt. Maar wat is z'n meerwaarde tegenover de PC versie (behalve misschien live?). Ja nou, diegene zonder PS2 of goede PC hebben in ieder geval iets om naar uit te kijken!
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2

    Dat is echt vet goedkoop, 2 toffe games (ik heb ze zelf nooit gehad, wel gespeelt bij vrienden natuurlijk..) en dat voor een lutte prijs van 50 euro!!:)
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    in engeland?? of amerika
     
  17. joriss

    joriss Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    jep???
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    In engeland, yes, die wordt van mij, ga hem dan gelijk bestellen
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij Engeland??
     

Deel Deze Pagina