ik kom niet verder bij level water & fire volgens mij heet die zo ik heb die jaknikker geactiveerd maar als ik hij omhoog is kom ik hoger. Help me
welke level is dat? de hoeveelste, als je een wat duidelijke beschrijving geeft kan ik je denk ik wel helpen, welk leven zat hiervoor enz. als je dat ff meld... dan probeer ik je te helpen
je moet je diges gebruiken om te komen waar je wil zijn. maar ik snap wat je bedoelt ga op die jakniker staan en als ie op het hoogste punt is gebruik je je jetpack ofzo, zo kom je er wel. als het niet gelukt is kan je je jetpack in dezelfde ruimte bijvullen.
aha, die level op het booreiland ( als ik met goed herinder). Ja daar zijn allemaal pompen voor je Q-jet waarmee je zoals dromped al zei beetje moet vliegen, dat wijst zichzelf, veel succes
ja, die gaat toch op en neer? een klein beetje door het plafon, dan kom je een verdieping hoger, maar dat wijst zich vanzelf
ik zit vast bij waar je moet rondrijdn in een tank.en op het einde moet je een trein kapot schieten en daar geraak ik niet verder die 2 tanks schieten mij altijd kapot.wie helpt me
Dit is bedoeld om elkaar te helpen, dus in plaats van de link naar gamefaqs te geven kun je beter een tip geven. Wat een Jaknikker is, zoek het op in een woordenboek