Heeft alleen Xbox goede games de aankomende maanden??

Discussie in 'Algemeen' gestart door ccm1982, 7 sep 2003.

1. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij dat alleen de Xbox eind dit jaar met een berg goede spellen uitkomt? Heb ook gekeken naar de andere consoles maar daar komt weinig goeds voor uit.
    Dit is mijn lijstje wat ik allemaal zou willen hebben eind dit jaar:

**Xbox**
    Colin McRae Rally 4
    Soul Calibur 2
    Top Spin
    Crimson Skies
    Sega GT Online
    SSX 3
    Worms 3D
    GTA (Double Pack)
    Prince Of Persia: Sands Of Time
    Need For Speed: Underground
    Project Gotham Racing 2
    Counter-Strike

**GameCube**
    F-Zero GX
    Kirby Air Ride
    Mario Kart: Double Dash

**PS2**
    Pro Evolution Soccer 3
    Jak II: Renegade

Ik ben totaal geen GameCube of PS2 hater (speel er zelf ook genoeg op). Maar MS heeft het dit jaar Big Time voor elkaar. Alles wat echt leuk is en op de GameCube of PS2 uitkomt, komt vervolgens ook op de Xbox uit :) + dat er nog een berg goede spellen uitkomen waar ik liever eerst een review van wil afwachten + Dat er ook nog goede spellen uitkomen dat mijn soort spellen niet zijn (SW - Knight of the Old Repulic als voorbeeld) maar bijvoorbeeld wel weer genoeg voor anderen mensen :) . Ik zou zeggen. Post hier ook je lijst met spellen (ook van andere consoles) en je ziet gelijk dat Xbox het super voor elkaar heeft _O_

Laatst bewerkt: 7 sep 2003
  2. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    gaat je grof geld kosten joh, als je da allemaal wilt halen, hard werken:D

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    GTA (Double Pack)
    Prince Of Persia: Sands Of Time
    Need For Speed: Underground

Die kan je eigenlijk niet noemen denk ik zo...
    Verder is het echt een kwestie van smaak, want ik zie dat jij WWE Raw 2 ook niet bij xbox hebt staan... Ligt gewoon totaal aan wat jij wilt...

4. ccm1982

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ook ja, Maar ik ga (kan) ze niet allemaal gelijk halen. Maar dit is wel een lijst van spellen die ik allemaal zou willen hebben ;) . Zal aankomend jaar ook nog een deel daarvan moeten kopen :mad:

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    PS2:
    GTA Double Pack
    Gran Turismo 4
    CMR4
    Soul calibur 2
    SSX 3
    Prince of Persia
    Need For Speed Underground
    Ratchet & Clank 2
    MGS3 (?)

GC:
    Ook de meeste multi-platform games

6. ccm1982

Leuk Bevonden:
    0
    Hier staan dus ook veel spellen bij die dus onder andere ook voor de Xbox komen en dus vaak wel iets mooier zijn en soms ook beter speelbaar (GT4 komt trouwens pas volgend jaar uit ;) )

7. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is me ook (al een tijdje) opgevallen dat er voor de andere consoles vrij weinig toppers aankomen! Alleen de GC heeft nog een paar toppers die ik zeker wil hebben :)

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    PS2
    -Unlimited Saga
    -Soul Calibur2
    -Yugioh! Dueling Roses
    -Bloody Roar 4

-Gamecube
    -FF Chronicles (USA dacht ik of E)

Xbox
    -Dit jaar nog niks, volgend jaar wel
    Oh ja en Kabuto Chojin komt toch naar Europa volgens FUture zone.
    Dit jaar dacht ik zelfs nog

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    GT4 komt tegen januari uit en die maand hoort bij mij ook bij de komende maanden.

10. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of het een kwestie is van aantrekkingskracht, voorliefde of consolehaat, daar hoeven we het hier niet over te hebben denk ik... Maar ik vind het te ver gaan om te beweren dat de Xbox de meeste goeie games zal krijgen in de nabije toekomst... De PS2 heeft de grootste gamedatabase en loopt nog altijd voorop... De games die je bij de Xbox noemt komen bijna allemaal ook op de PS2... Op een paar na... Maar dat geldt omgekeerd net zo goed en tevens voor de GameCube, hoewel ik Nintendo een minder grote concurrent acht voor Microsoft (hoewel Nintendo veel exclusieve games zelf ontwikkelt)...

Een grote titel voor de PS2 is al genoemd: Gran Turismo 4 en een ander zeer gewilde game is Zone of the Enders - the 2nd Runner... Maar ook Dark Chronicle (Dark Cloud 2) en Ratchet & Clank - Locked and Loaded, Metal Gear Solid 3 - Snake Eater... Okee, ze komen misschien niet allemaal in 2003, maar de toekomst voor Sony en de PS2-gamers ziet er rooskleurig uit...

Volgens mij zijn alle consolemakers goed bezig, en het is te hopen dat men elkaar op den duur niet kapotconcurreert... Het zou wel eens zo kunnen zijn dat Microsoft op de lange duur de langste adem heeft, maar Sony is een geduchte en zeer inventieve tegenstander... Eigenlijk zou je Microsoft, Sony en Nintendo medestanders moeten noemen, maar dat is te soft... Ze zijn meer tegen elkaar dan MET elkaar, dat noemt men met een mooi woord: consolewar... Het zal wel zijn loop moeten hebben, maar ik vind die consolewar stom... Ik ben geïntereseerd in alle consoles en ieder heeft zijn eigen kracht... Wat mij persoonlijk aangaat hoeft er niet eentje te winnen of zo... Winnen betekent meestal de teloorgang van de ander en diens creativiteit, dat vind ik onzinnig... Het klinkt misschien vreemd, maar ik wil dat ze allemaal blijven bestaan en goeie games blijven maken... Een beetje concurrentie is daarbij goed, maar wie de meeste beste games maakt? Dat valt eigenlijk niet te zeggen...

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    voor mij is het zo dat de games die ik op hetoog heb, allemaal op de Xbox uit komen..

Dit jaar haal ik bijv: KOTOR, Top Spin, Amped 2 en Crimson Skies.. voor de rest vind ik dat er geen geen andere console games met eventueel potentie uitkomen.. Dit wordt mede gebaseert bij mij op Xbox Live enabled.. bij KOTOR is dat alleen dc, maar het spel is gewoon een juweeltje (in starwars setting 8)).. En de rest is allemaal op Live.. En dat is het enige voordeel vind ik van console gamen.. de echte diepgang vind je pas online.. En ik denk dat voorgenoemde games in mijn post daar eventueel de diepgang hebben die ik in een game zoek, en tot nu toe nog niet heb kunnen vinden in enig ander console spel..

12. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Ook van deze spellen is de helft multi-platform, dus wat hij zegt is gelul

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    mag ik benadrukken dat multi platform games nog steeds het beste zijn op de Xbox.. minder lange laadtijden, en iets betere graphs/minder framedrops of wat dan ook;/

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Het is geen gegeven. Het is waarschijnlijk dat het zo is, maar het is niet zo dat het vast staat dat de spellen op de xbox beter zijn. Metal Gear Solid 2 is ook multi-platform, en ik vindt em ook nit beter op de xbox hoor.

15. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    wat een stukkie HellSpawn!!!

ennuh hier s mijn lijstje:D

» Delta Force: Black Hawk Down
    » Deus Ex: Invisible War
    » DOOM III
    » Driver 3
    » Fable
    » FIFA Football 2004
    » Ghost Recon: Island Thunder
    » Half-Life 2
    » Halo 2
    » Hitman 3
    » James Bond 007: Everything or Nothing
    » Medal of Honor: Rising Sun
    » Men of Valor: Vietnam
    » Need for Speed: Underground
    » Perfect Dark Zero
    » Project Gotham Racing 2
    » Rainbow Six 3
    » Sudeki
    » Thief III
    » Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
    » True Crime: Streets Of L.A.
    » Vice City!!!

overigens, ik kan dit allemaal niet kopen natuurlijk...
    maar dit zijn gewoon de titels die graag zou willen hebben....:D :D

16. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    die enige die ik echt hoop dat hij goed wordt is perfect dark zero

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Naja, er zijn inderdaad wel wat games die voor alle (of 2)consoles uitkomen & nauwelijks worden aangepast aan de nieuwe console. Redelijk spijtig. Toch hoop ik dat de concurrentiestrijd blijft tussen ms/sony(& nintendo) (wat zeker zo zal zijn) dit kan alleen maar exclusieve(re), betere, games opleveren. Ben niet echt een xboxfanboy, maar denk toch wel dat de xbox de laatste tijd niet moet verlegen zijn voor de spellen die uitkomen. Hopelijk blijft het zo.

18. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De meest interressante games;
    -Half Life 2
    -Doom 3
    -Halo 2
    -Sega gt online
    -True Crime
    -Fable
    -Sudeki
    -Amped 2
    -Rainbow Six 3/raven shield
    -Project Gotham Racing 2
    -GTA 3 double pack

Kijk maar eens naar dit rijtje; XBOX RULEZZ

19. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Omg best triest dat je games zoals SC2 en SSX3 wel @ de XBOX vermeldt maar niet @ de PS2 of NGC|:-
    Of nee wacht!!!! Die zijn natuurlijk far more inferieur-_-'

Doe het dan eerlijk en vermeldt alleen exclusive games.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    het gaat er tog om welke games je op welke console haalt..

Deel Deze Pagina