1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

haarscheuren ps2 en gamecube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MrLaurens, 8 jun 2002.

  1. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    in de ps2 controller en de gamecube controller en console komen haarscheuren, lache

    zeker in de gamecube plastic komen de scheuren, of forums zijn de gamecube bezitters er flink over aan het discussieren, het is een kwaal van gamecube wegens de manier van gieten
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2002
  2. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Te gek, bron?
     
  3. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet wel dat die thumbstick van de NGC enorm snel slijt, hijs nu al zowat kapot terwijl er enorm weinig is op gespeeld
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
  6. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nou gewoon echt slecht, terwijl nintendo toch wel bekend staat om degelijke hardware right. Anyway, ze zullen de problemen wel senl oplossen en ik denk dat als jij naar ze belt en t vertelt dat ze toch wel een nieuwe zullen geven?!
     
  7. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    nej, dan zeggen ze, dat is normaal, dat gebeurt gewoon, is niet te verhelpen DOEI, 99% van de cubes heeft dat, is gewoon door de manier van gieten van de cube
     
  8. StormX

    StormX from Storm Inc.

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het op mijn Xbox controller


    Bij de select en start knoppen loopt er bij elke van de 2 knoppen een klein scheurtje richting de M en de T van MicrosofT.

    mijn GC controller tumbstick is al helemal afgesleten, je glijd er nu elke keer vanaf, irritant bij monkeyball!

    spel is nu onspeelbaar
     
  9. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    En ik maar denken dat het alleen bij vliegtuigen problematisch is als er haarscheurtjes in zitten! ]:-

    Nee serieus, dit is natuurlijk wel een beetje jammer van Nintendo, maar je gaat er niet echt dood aan ofzo toch? :confused:
    Dat van die versleten thumbstick is wat anders... je controller zou het gewoon moeten volhouden, alstie gaat verslijten gaat ut gamen ook een stuk minder zou ik denken... :mad:
     
  10. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja bij mijn start en back knop lopen ook 2 scheurtjes naar onder toe.
     
  11. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is bij iedere controller die je koopt van xbox, dat is volgens mij niet echt een scheurtje ofzo.
     
  12. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is net hetzelfe als op de GCN controllers. Die scheurtjes zijn er gewoon gekomen tijdens de fabricage

    En mijn controller is nog steeds super na een half jaar...
     
  13. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    lang niet gezien nintendofan(of ligt dat aan mij en is hij de hele tijd hier geweest).

    maare, bij de gamecube is het blijkbaar wel meer als de mensen er zo over klagen. maja, ik weet het niet hoor
     
  14. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik heb net gekeken op mijn Xbox controller, en er zitten idd 2 heel piepkleine lijntjes.. Maar of dat nou scheurtjes zijn betwijfel ik ten zeerste.. Ik heb echt niet zoveel gespeeld, en die 2 knoppen gebruik je helemaal niet veel.. Boeit dus echt niet imo..
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2002
  15. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    die 2 lijntjes zitten eral op vanaf de productie, die in de cube komen volgens mij naar verloop van tijd (door warmte uitzetten en krimpen ofzo)
     
  16. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee toch niet...
     
  17. Panzerhaubitze

    Panzerhaubitze De botte bijl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens niets om je ongerust over te maken die "lijntjes"ontaan gewoon tijdens het spuitgieten van een kontroller, heeft met de mal te maken waarin gegoten word en = helemaal normaal, het zijn dus geen scheurtjes!!!!!!
     
  18. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    die scheurtjes komen na het gieten in de cube, maar ik zeg niet dat het erg is hoor, dat ding valt heus niet uit mekaar zoals me 20 jaar oude rekenmachine van het merk sperry remington(bros plastic)
     
  19. Panzerhaubitze

    Panzerhaubitze De botte bijl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    FF voor de duidelijkheid mijn post ging over de lijntjes op de Xbox kontroller!!!
     
  20. Smash_brothers

    Smash_brothers Gamecube ONLY

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja een topic over deze zielige haarscheurtjes. De gamecube werkt toch goed of niet soms. Damn zitten ze hier te zeuren over haarscheurtjes terwijl xboxen dvd's krast. Paar keren hebben vastgelopen. Ook al is maar weinig gebeurt het blijft toch een schandaal. Maar ja M$ is goed in dat soort dingen :D.
    Je zou maar zon xbox hebben die vastloopt. Ik ken iemand en die heeft dat ook, maar speelt er nooit meer op en laat em niet repareren. :confused: . Best raar. Geld voor gedokt, doet ie het niet goed.
    Dus iedereen ga maar een grote topic maken over de xbox die vastloopt. Dat zijn pas grote details, dan die haarscheurtjes van de cube. Echt waar belachelijk
     

Deel Deze Pagina