Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ja..7 November komt steeds dichterbij....

    Zoals de meeste waarschijnlijk al weten komt dan "Crimson Skies:High Road to Revenge"...

    En voor de noobs die het niet weten, die weten het nu dan.:p



    Hier zijn een paar linkjes met Crimson Skies filmpjes.

    Crimson Skies : High Road to Revenge


    PGR - Crimson Skies - GbtG


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Crimson Skies: High Road to Revenge combines thrilling aerial combat with the swashbuckling style of a Hollywood action-adventure movie. Set in an alternate 1930s world of gunship diplomacy and sinister intrigue, Crimson Skies: High Road to Revenge lets gamers pilot powerful aircraft against nefarious air pirates and behemoth war zeppelins.

    As the daring air pirate Nathan Zachary, leader of the infamous Fortune Hunters, players take off on a high-flying adventure, filled with daring escapes and damsels in distress.

    Fully tricked-out war birds: Gamers can pilot 10 warplanes, armed to the teeth with detonator cannons, tesla guns, remote-controlled rockets, or a nimble gyro-copter. They can swoop and dive to elude bogeys just itching to take down the good guys.
    Flight school not required: Gamers command the air with ease, in the true spirit of combat flying. The thrilling gameplay in Crimson Skies: High Road to Revenge focuses on the art of "shoot-'em-up" gameplay; no heavy flight manual is needed.
    Intense dogfights via Xbox Live: Crimson Skies: High Road to Revenge empowers gamers to battle friends and foes alike, online, through the Xbox Live™ online game service. Gamers can experience multiple game modes, including head-to-head dogfighting and Capture the Flag.
    Multiple ways to complete missions: Exhilarating missions give gamers the freedom to accomplish goals, either from the cockpit of customizable planes or behind the twin barrels of antiaircraft guns on trains, zeppelins, and hover-copters.
    Great heroes, great rewards: A deep reward system turns every battle into an opportunity for fortune. Gamers can earn upgrades and new planes, including the new gyro-copter.

    C U on the Battlefield

    8)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Het lijkt mij in iedergeval een mooi spel te worden. Look at that screens 8) _O_ En de fimpjes ofcorse }:]
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb het opde pc gespeelt, erg leuk speel idd, maar heel erg lang hield het me niet geboeit, dus ik weet niet of ik het ga halen..
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Xbox Live support he, kan de levensduur flink verlengen. Titel om zeker in de gaten te houden, maar zal bij mij denk ik nog even moeten wachten - Er komen imho teveel games uit in die periode :)
     
  5. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja.. ik weet het.......er komen veel spellen uit in deze periode.....maar 1 ding is zeker.....ik ga hem zeker checken...._O_
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    hebben jullie die docu ook gezien? toen moest deze game nog op veel punten verbeterd worden
    ik hoop dat, dat inmiddels gelukt is
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Van discovery bedoel je? Daar stond hij nog geplant voor de kerst van 2002, je zag al die luites stressen etc, en toen kwam voor hun het verlossende woord dat ze tot eind 2003 door konden gaan. Was een coole docu, Halo 2 lieten ze ook zien en je zag gewoon dat ze lekker relax maar toch snel en hard aan het doorwerken waren. }:]
     
  8. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat van Discovery helaas niet gezien...
    Is het ergens te downloaden..:confused:
     
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben even voor je opzoek gegaan, en tussen de oude boeken vond ik toch nog deze link :)

    paas

    Als het goed is staan er ook nog links bij de reacties, ik hoop voor je dat ze het doen omdat het al een aardig tijdje beschikbaar is.
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik wel halen dit spel.
    Heb het op de megafestatie gespeeld en vond het erg leuk, lijkt me lekker op Live ja.
     
  11. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    woow die screens zien er super uit!!!:9 maar ik heb hem op pc en zo goed vond ik hem niet hoor. maar vliegtuigspellen zijn mijn type niet
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik wacht eerst af wat Top Spin doet, die komt namelijk op hetzelfde tijdstip uit..
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Vond het persoonlijk nou niet echt lekker spelen toen ik het speelde. Het verliep allemaal niet zo soepel. En dat de propellor aan de achterkant zit was ik ook niet echt van gedient.

    Maar goed...kan best nog wel een toppertje worden!
     
  14. TripleX

    TripleX The Stalker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me absoluut een fantastisch spel. Ik ben gek op die semi-realistische games (niet realistisch, maar ik niet écht onrealistisch) en op de pc heeft ie me ook kunnen boeien. Mooiere graphics, een lekkere controller (die ik voor de pc niet had) en multiplayer offline én online lijken dit tot een topper te maken :)
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mij lijken idd de dogfights 2v2 of 3v3 erg cool..
     
  16. AnDoRa

    AnDoRa Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel echt cool worden !!! kan haast niet wachten om me vrienden lekker brandend in de zee te zien storten mwhahahahahahaahahhahahahahaha :D
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    huurgamepje denk ik, maar die moeten er ook zijn. is er wat bekend over de Mplayer splitscreen? (ik ben live loos)
     
  18. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt tot 16 spelers gaan.
     
  19. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op de pc , en vond hem behoorlijk kicke om eerlijk te zijn, dus ik ben benieuwd..:D
     
  20. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is nog ff wachten...
    Maar het word zeker de shit...:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina