Hey hallo.....ik zit hiero vanaf mijn werk op xbw, maar een collega wat hiervoor op deze werkplek zit is ook een member.... De vraag: waarom zie ik steeds zijn log naam op de post verschijnen en niet de mijne. best frusterend!!! Alvast bedankt! Greetings Mortaldude
Op je pc zit een cookie ... jullie maken waarschijnlijk gebruik van hetzelfde profiel (inlognaam van de pc) en hij onthoud jouw laatste setting ... kortom die van je collega .. wat jullie kunnen doen is elke keer je settings (cookies) verwjderen .. wel zo verstandig, want dan kan jullie baas niet zien waar jullie naar toe surfen
Omdat zijn inlog naam dan waarschijnlijk opgenomen is in de Cookies op die computer. kwestie van even de cookies wissen en vervolgens onder je eigen naam inloggen.
Ik heb ook een klein probleempje met inloggen als ik op deze site kom staat mijn naam wel onder in beeld bij de users die online zijn, maar zodra ik dan op een bericht wil reageren staat er dat ik me eerst moet aanmelden. Als ik dan op Profiel klik en dan weer terug naar het forum ga kan ik pas weer posten.
Een betere oplossing is gewoon uitloggen. Die link staat rechtsonderaan en daardoor wordt alleen de XBW cookie verwijderd. UITLOGGEN
uitloggen, en dan weer inloggen, vreemd, had ik al een paar x geprobeerd, maar hielp niet is ook niet meer nodig (thx to Blaaw), maar ik vermeld het even