Ik vind dat gamers best mogen zeuren over games, zoveel mogelijk t liefst, als t maar redelijk is. Dat is juist goed voor devellopers toch? Ze blijven dr dan altijd aan werken en krijgen t niet te hoog in hun bol. Games moeten altijd verbeterd blijven worden.
Sorry maar dan nog geen goed argument laat staan een reken some van like me Ballen... kijk daar heb ik ook een hekel aan gamers die zig niet goed laten informeren.
consolewars zijn juist cool, worden de consoles zo goedkoop dat zelf ik ze kan kopen!!! zelf heb ik een hekel aan het uitstellen van games. Neem nou Halo 2, die moest al kerstmis in de winkels liggen en nu april 2004 .
Ik vind dat live redelijk irritant, als er een live game wordt gerieviewd wordt er eigenlijk alleen maar naar Live! gekeken, spelers zonder live! (zoals ik nog) denken soms wel s: wat voor game is het zonder live!? het beste voorbeeld dat ik kan noemen is de review van rtcw en de laatste xbm, goeie review, ik zou bijna naar de winkel toe, staat er bij de conclusie, single player weinig uitdagend ( ofzoeiets) meer mensen met het zelfde?
Ja dat kan ik aan de ene kant wel begrijpen, maar aan de andere kant wordt live natuurlijk ook steeds belangrijker. Het gaat de kant op dat men xbox auromatisch met live identificeert. Het moet een console worden waarmee je MET ELKAAR kunt spelen. Kijk maar naar de nieuwe slogan. Daarom is het logisch dat live (ook met (p)reviews) steeds meer aandacht krijgt.
de hoge prijzen van games vind ik het probleem niet zo......hunkeren naar een vet spel is ook leuk . Waar ik wel enorm van baal dat ik hier nergens games kan huren!!!!! Zodat ik wel MOET kopen en niet uit kan proberen op lange termijn......bijvoorbeeld of het spel na 3 dagen nog steeds leuk is. en ik baal van het eindeloos uitstellen van grote titels en ik ben bang dat de verwachtingen voor fable zo verschrikkelijk hoog zijn dat het alleen maar tegen zal vallen (ik hoop het niet)
Maar ik wil geen credid card aanschaffen, en helemaal niet alleen voor live, dus dan wacht ik ( en ik denk met mij velen) op de optie dat je zonder Credidcard wel live kan kopen
Ik heb een hekel aan het vergelijken van consoles, de helft van de gamers weten niet eens waar ze over praten. Halo is veel beter als GTA Vice City, de helft van al het grut heeft GTA nog niet eens gespeeld en de games kunnen al helemaal nooit vergeleken worden. Metroid Prime is veel beter dan Socom, blablabla. De Xbox, PS2 en NGC zijn hele verschillende consoles met ieder zijn eigen minpunten en positieve kanten. We zijn eigenlijk veel te verwend.
Ik kon vroeger PS2 games huren bij onze videotheek, ik heb nog niet gekeken of ze zbox spellen hebben. Maar als je zoekt zijn er vast wel een paar die dat doen ...