pgr problemen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gompie, 4 sep 2003.

1. Gompie

Gompie Xbox rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik ben verslaafd aan project gotham racing. Gewoon hét beste racespel dat ik ooit gespeeld heb. Maar ik begin er minder en minder van te genieten. Sinds een tijd ben ik opnieuw begonnen met een nieuw en sindsdien heb ik er altijd problemen mee. Het eerste spel liep na 6u altijd vast indien ik de Feroce (die ik nog niet had) selecteerde of er voorbij moest om een betere auto te nemen. OK, ik opnieuw begonnen met een ander spelletje en ook dat spel liep na vele uren vast bij een bepaald level in de kudos challenge. Heb het meer den 10 keer opnieuw geprobeerd, maar het lukte niet. Ben nu terug opnieuw begonnen. Heb weeral een 5-tal uur gespeeld en opnieuw begint hij te haperen. Hij loopt niet meer echt vast, maar er zijn momenten dat hij een raar geluid begint te maken (tjak-tjak-tjak) en héél traag laad. Dan probeer ik te resetten en begin ik terug te spelen, maar na een tijde begint ie weer met tjak-tjak-tjak. PGR is een zalig spel, maar ik wil het wel fatsoenlijk kunnen spelen. En natuurlijk is het zo dat alleen dit spel problemen geeft. Andere spellen die ik niet zo vaak speel lopen NOOIT vast. Aan wat kan het liggen?? Mijn spelcd lijkt toch in orde. Moet ik naar de supportlijn van microsoft bellen en mijn XBOX laten maken???

greetZ

2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Dat met vast lopen op een geselecteerde auto heb ik ook (gehad). Ik speel Gotham niemeer zo vaak, veel van wat je zegt komt me bekend voor.
    Dus als iemand er een oplossing voor heeft?
    Ik hou et hier in de gaten :+

3. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het heel erg met RTCW en hitman 2 , zou dat weer te maken hebben met de soort cd rom speler (phillips of ...????) dat in de xbox zit???

4. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    k heb nog nooit problemen gehad met pgr en ik speel het nog steeds

5. Gompie

Gompie Xbox rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het nu echt wel beu aan het worden. Was zonet met mijn zoveelste spelleke bezig, loopt ie weer vast in hetzelfde level als vorige keer. Kan dit aan de CD liggen? Ik doe mijn XBOX in ieder geval binnen voor reparatie. Ik heb veel geld betaald voor mijn XBOX en die spellekes. Ben er heel tevreden over, maar het moet verdomme werken, zo simpel is dat. |:-

Sorry Microsoft, maar als het zo blijft doorgaan koop ik liever een PS3 dan een XBOX 2.

greetZ

6. mickey_nl

mickey_nl Xbox fool!

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat het aan het spel ligt. Kontroleer de cd's eens goed of deze niet beschadigd zijn of vuil. Is dat niet het geval kijk eens even waar je de xbox hebt staan!? Staat hij in een kast haal hem er dan uit want hij kan ook te warm worden! Als dit niet help bel je Microsoft op en legt het probleem uit. Dan heb je waarschijnlijk een probleem met je DVD spelen.

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij ligt het toch op een bepaalde manier aan het spel, ik heb ook zo een maf probleem, als ik een bepaalde soundtrack wil opstarten tijdens het racen loopt hij ook vast, is ook erg maf :confused:

8. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    ohhh.. zucht, sorry, dit Moet eruit;
    euh, waar slaat dat op?? net alsof microsoft nu in 1 x fout bezig is ofzo? foutje moet toch kunnen?
    tuurlijk is het wel zo dat je er veel geld voor neer hebt gelegd, maar dat heeft MS ook gedaan, en die wouden heus wel een product dat 100% goed werkte, maar dat is volgens mij nergens het geval...
    als je MS belt kunnen ze hem vast wel fixen voor je, en dat is altyd gratis dus..

disclaimer; ik wil je echt niet negatief maken of whatever, maar dit moest er gewoon ff uit:)

9. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    probleem!!!

ik heb exact hetzelfde gehad bij pgr!!!
    ik heb de xbox lijn gebeld, ups haalde hem op en binnen drie dagen had ik hem terug... ze hadden de dvd driver vervangen. tot nu toe is mijn xbox 3x gerepareert en ik ben er nu ook al aardig ziek van...

maar gewoon opsturen dus die xdoos!!!

suc6!!!

10. Gompie

Gompie Xbox rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    heb zonet de xbox supportlijn gebeld. De service kan niet beter. Ze sturen een doos op, ik stop mijn XBOX erin, UPS komt hem halen, ze maken hem, en UPS komt hem terug brengen. En dat allemaal gratis.

greetZ

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer de CD eens bij een vriend die een Xbox heeft (Tenzij je vrienden geen Xbox hebben). Dan kun je zien of het aan de cd ligt of aan je Xbox

12. gerjan

gerjan Guest

Bij mij happert ie ook al vanaf het begin, kheb de cd een keer met warm water gewassen:D en sindsdien gaat het veel beter, onder het racen geen problemen
    - maar met auto selecteren wel btje sloom,
    - laden duurt ook vrij lang.
    - verder nog steeds mooi spel

13. Chimaera

Chimaera XBoxWorld N00bie

Leuk Bevonden:
    0
    Sony is ook niet echt heilig hoor ;). Ik heb zelf een PS2 bij de launch gekocht. 1150 gulden als ik het me nog goed herinner. Elk apparaat in die prijsklasse staat voor goede kwaliteit denk je... Na 2 jaar blijkt al dat de lensophanging het bij de eerste generatie PS's het begint te begeven... Die eerste generatie PS2's lezen geen blauwe discs meer...

Nou zal je denken dat Sony klantvriendelijk is... Zeker voor degene die zoveel geld hebben neergelegd... Nou niet echt... Je kan als gedupeerde een gereviseerde PS2 kopen voor iets van 100 euro. Als dat geen naaistreek is... Ik heb uiteindelijk maar een nieuwe gekocht, ik zou namelijk niet weten wat ik anders met al m'n spellen zou moeten doen...

M'n ervaringen met M$ zijn tot nu toe wel wat beter! Ok, na een week kapot is niet echt iets om over naar huis te schrijven, maar hij wordt wel gratis opgehaald en gemaakt en dergelijke!! Daar kan Sony wel wat van leren!

14. Scorpy

Scorpy XBox360 n00b

Leuk Bevonden:
    0
    euh, volgens mij heb ik tijdens het spitten in dit (voor mij) nieuwe forum iets gelezen over pgr die een bug had. Er zijn een aantal cd's verkeerd .... Ik zou zeggen, probeer het in een andere X-Box ..... Indien hij het daar ook doet de makers van pgr gaan en krijg je een nieuwe cd zonder bug ....

(Of was dit een ander spel??? weet het niet meer zeker)

15. J.faber-m.faber

J.faber-m.faber XXXL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het zelfde probleem en dacht dat het aan de CD-rom moest liggen, omdat alle andere games wel goed werkten. Had ik de CD-rom met veel moeite geruild, bleek daarbij precies hetzelfde probleem op te treden!!
    Na een telefoontje met de helpdesk van Microsoft heb ik op hun advies PGR opnieuw geinstalleerd, dus: CD-rom eruit halen en in het groene opstartscherm de savegame van PGR verwijderen. Daarna opnieuw PGR erin en het dan worden enkele basisbestanden opnieuw op de harde schijf geschreven. En werkelijk: het probleem was over! Volgens de helpdeskmedewerker is dit bij PGR een veel voorkomend probleem: bij de eerste keer draaien van PGR wordt soms een of ander opstartbestandje foutief op de harde schijf geschreven. Het heeft bij mij echt prima gewerkt!! *)

Laatst bewerkt: 19 sep 2003

Deel Deze Pagina