Even polsen: belangstelling voor XBW-competitie offspinn?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door twi, 9 sep 2003.

  1. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Moto GP 2 XBW-Competitie Offspinn: RAINY SEASON

    Gisteren bij de XBW competitie heb ik één van de meest interessante races verreden ooit. De eerste race van Poule A werd, tot groot ongenoegen van velen, een regenrace. Na een vrij hectische kwalificatie, waar iedereen op zijn muil ging, was het veld vantevoren al door elkaar gehusseld. Met een stuk nat asfalt onder het rubber was ook het starten al een ramp en in de eerste bocht lagen er al drie racers in het grind.

    King Tuur even buiten beschouwing gelaten (jij bent gewoon niet normaal joh :{ ;) ) ging het in de rest van de race ontzettend gelijkop. De gaten tussen de coureurs varieerden van 1.5 tot 3 seconden, iets wat natuurlijk ontzettend makkelijk dicht is te rijden. En aangezien je snel op je muil gaat, doe je nog eens extra je best om dit niet te doen. Je wint namelijk niet 1-2-3 zes seconden per rondje op een 'minder' geklasseerde.

    Kortom, al tijdens het racen kwam de gedachte in me op dat het wel eens heel leuk kon zijn om met een stel gasten uit de gehele XBW competitie op een dag die niet in de war zit (anders wordt Wouter boos :+ ) een kampioenschap te starten met voornamelijk dezelfde regels als het origineel, met 1 wijziging: het weer staat op regen ingesteld.

    Nou wil ik niet gelijk van de toren blazen dat ik met mijn fantastische ADSL Basic verbinding het geheel eventjes soepel ga opstarten. Het heeft de heren van XBW ook de nodige voorbereiding gekost. Vandaar dit topic, om te peilen of er tenminste 16 man (die in de top 1000 à 1500 (2000?) staan - het moet natuurlijk wel een beetje close racen zijn!) zijn die dit óók een leuk idee vinden.

    Om alvast even in te komen:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet. Op zich kan het wel leuk zijn maar ik denk toch dat liever de meeste mensen gewoon met sunny rijden, althans dat vind ik het prettigste.

    Maar als er veel mensen zijn die dit nog meer leuk vinden is het zeker een goed idee
     
  3. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Die meeste mensen kunnen zich dan waarschijnlijk 'de snelleren' noemen. Ik vind het ook prettiger om met sunny te rijden, dan ga ik namelijk gewoon een stuk harder. Om dezelfde reden rijd ik bij MM3 liever met een Lotus dan met een Mini. Desondanks worden de meeste Capture the Gold potjes met Mini's gereden.

    Rain is the big equalizer. En het gaat er toch niet om hoeveel tientallen seconden iemand uit kan lopen op de nummer twee? Persoonlijk heb ik aan m'n 3e plek in de regen op Suzuka voor poule A tien keer meer plezier beleefd dan aan de gemiddelde overwinning-met-20-seconden. Als de regen zoiets kan bewerkstelligen, dan grijp ik de regen graag aan :)
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind dit een erg leuk idee. Gezien mijn grandioze prestatie in de regenrace van zondag wil ik graag vaker meedoen met zulke races :+

    1 tip : gebruik niet je achterrem (was hem vergeten uit te schakelen). Vooral niet op Suzuka. Dat heeft me tig plaatsen gekost |:-

    Anyway, ja ik doe graag mee. Nee, niet in een vast competitieverband. Af en toe een vooropgezette race doe ik graag mee, als ik kan!
     
  5. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Jah, veel belangstelling! Top!

    :{
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, je doet er ook ruim 3 dagen over om te reageren op mijn hulpvolle post. Dan blijft de thread ook niet 'leven' O-)

    Nee serieus, ik vind het wel een leuk voorstel en naar ik weet zijn er meer mensen die dit leuk vinden. Dus komop mensen! Laat horen wat je hiervan vind...
     
  7. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, 3 van de 6 posts zijn nu al van mij, ik dacht...Laat ik geduld hebben met reageren :p
     

Deel Deze Pagina