Moto GP 3?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxgangster, 8 sep 2003.

  1. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey luitjes,

    Komt er eigenlijk moto gp 3?? Want nog niet zolang na de 1e moto gp kondigde ze moto gp 2 al aan het is dan ook al een tijdje uit.

    Maar nou vroeg ik me af of moto gp 3 wel komt en zo ja wanneer.
    En wat zou je er in verandert willen zien ten opzichte van moto gp2.

    Alvast thnx

    Greetz TommaHawk NL
     
  2. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    juist die wil ik ook hebben.........
    was die er maar.
     
  3. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    straks brengen ze elk half jaar een nieuwe moto gp uit...
    Dan verkoopt die toch niet meer....
     
  4. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze voorlopig nog niet een uitbrengen, moto gp bevat alles bijna al, ze zouden als het moet denk ik zelfs nog wel kunnen updaten via live.

    Als er een moto mgp3 uitkomt moet die weer revolutionair zijn en ik zou op het moment niet weten wat ze daarvoor zouden moeten doen aangezien mgp2 al perfectie nadert.
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, wat jullie al zeggen. MotoGP 2 zit op dit moment al aan zijn limit... Wat zou er beter aan moeten? Het is nog niet nodig.
    Verder staat MotoGP 3 niet op tothegame, dus hij zal ook wel niet komen.

    Wel staat er een vage titel (ook van Climax), namelijk: 'Moto GP Online'. Maar aan de screens te zien is dat nog gewoom MotoGP 1... (misschien van toen er nog niet veel bekend was van de online demo)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Climax is op het moment niet bezig met een 'two wheeled racer'.
     
  7. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Er zijn 3 verbeteringen die me direct in gedachten schieten:

    1. Powersliden uitzetten
    2. Slipstreamen alleen mogelijk maken als de collisions ON zijn.
    3. Spectatorfunctie

    Motivatie is dat de verschillen gewoon zo groot zijn. Ik ben ook een powerslider, en ik kan een aardig stukje sturen, maar als het veld veel meer aan elkaar is gewaagd, is het racen gewoon een klap leuker. Bovendien zal de ranking dan dichter op elkaar zitten aan de top.

    Slipstreamen vind ik eigenlijk gewoon een mindere feature. Het is leuk om dichterbij te komen, maar als collisions uit staan en je kan dwars door iemand heen rijden bij het slipstreamen, heb je er gewoon TEVEEL voordeel mee. Als de collisions aan staan, moet je om goed te kunnen slipstreamen ontzettend goed kunnen sturen. Je moet de persoon in kwestie namelijk bij het uiterste gebruik van slipstreamen op het laatste moment zien te ontwijken om er daarna voorbij te schieten.

    De spectatorfunctie is een groot gemis. Als je in een room zit met Friends, maar er moeten nog 4 ronden gereden worden, blijf je niet voor de lol even wachten terwijl je naar het scherm staart. Met een spectatorfunctie kan je de race mooi volgen en een beetje praten, voordat je zelf kunt racen. Zoiets als MM3 dus :)
     
  8. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd al meerdere mensen over een spec. functie horen praten. Ikzelf vind het ook best saai om de hele tijd maar naar een dom scherm te turen als de race nog aan de gang is.

    Maarja hopelijk komt moto gp 3 er wel
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga dan gewoon ff TV kijken, en dan hoor je het vanzelf wel als de race is afgelopen (door je headset); aangezien de mensen dan gaan lullen.
     
  10. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem bij mij is namelijk dat als k xbox live ga spelen en ik wil als de race nog bezig is tv kijken alle zenders zwart zijn.

    Ik begrijp ook niet waarom maar als de xbox aanstaat is er voor mij geen teevee kijken :'-(
     
  11. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad. Het vreemde is (wel totaal offtopic), dat ik dit met de PS2 weer wél kan. Maar de Xbox override m'n AV-knopje gewoon. Zodra ik m'n Xbox aan heb, krijg ik wél geluid EN teletekst, maar géén beeld meer.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan gewoon alles doen? :eek: Op alle TV's die ik heb
     
  13. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb dan ook op m'n kamer maar een simpel Sony 37cm tv'tje :p En m'n Xbox met Live beneden neerzetten vind ik ook weer zo aso als er mensen thuis zijn :)
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoezo? Omdat je dan zit te lullen?

    Ik doe het altijd, m'n ouders vinden het nu gewoon de normaalste zaak van de wereld dat ik over alles en niks zit te lullen en af en toe met een geslachtsdeel gooi8)
     
  15. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt waarschijnlijk omdat je een scartkabel hebt
    net als ik.
    Ik vind het ook zwaar iritant als ik geen tv kan kijken
    als ik moet w8
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan het met zowel de standaard als de RGB kabel op meerdere TV's (ook hele kleine van B-merken)
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :confused: ik heb hetzelfde probleem. Mijn Xbox 'overruled' als het ware al het andere. Mijn video signaal hapert, ik zie wat groene bewegende strepen over een zwart beeld. Zo ook met normale TV-Kanalen. Geluid horen doe ik wel.

    Zo zie je maar dat de Xbox zijn eigen kracht niet eens kent ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  18. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook gewoon met zowel de standaard, als de Advanced Scart kabel tv kijken terwijl ik speel. Het verschil tussen deze 2 kabels is dat wanneer de Advanced Scart insteekt, hij automatisch naar AV gaat wanneer je je Xbox start. Maar terug gaan is geen probleem. Zet je je AV gewoon af door op een knopje van een zender te drukken ;)
     
  19. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik op m'n AV-knopje druk, dan zie ik een vervormd gestoord Xbox beeld die verticaal langzaam beweegt. Handig om teletekst te kijken of naar iets te luisteren, maar TV-beelden bekijken, ho maar...
     
  20. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ye same here. Geen enkel probleem daarmee :D nix overrulen mijn sony overruled die xbox gewoon ;)
     

Deel Deze Pagina