zie toppic weet iemand of deze game eerdags ook classic word ,ik ben heel erg benieuwd want ik kan hem nergens meer krijgen ,en als die te krijgen is moet ie besteld worden ,maar mij vraag bijft dan komt ie ook uit op "classic"?
Niet dat ik weet, maar volgens mij is doax al wel goedkoper geworden... Ff goed inde winekls kijken of in het draadje van koopjes kijken koopjes-draadje edit:/ hier is doax 34,- euro
hijs goedkoper maar ik verwacht niet dat ie een classic zal worden. Aangezien de game toch aardig succesvol is en er niet snel een vervolg aan zit te komen.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat DOAX wel classic werd. Ik dacht op xbox.com of .nl. Maar dat weet ik niet meer zeker.
DOAX wordt/is samen met Shenmue 2, Blinx en ToeJam & Earl 3 afgeprijsd (of wordt nog afgeprijsd) tot 30 euro, maar het worden geen classics.
hij was al 30.- bij de dixons, en dan heb je natuurlijk ook nog de bon uit de XBM (7,50 korting) = 22,50
van augustus 2003, op de eerste pagina staat een grote advertentie van dixons en dan staat rechtsonder een "actiebon"
*Pakt XBM erbij... Oh daar, maar 't staat ook in zo'n klein hoekje...zo onduidelijk enzo... Maar goed, iig. bedankt. Daar gaan we eens goed gebruik van maken.